Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از تجهیز ۱۸ سایت برفروبی در سطح منطقه ۲ همزمان با شروع بارش های فصلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران جندقی با اعلام این خبر گفت : با ورود به فصل سرما و نزول بارش‌ها و بروز برخی از مشکلات در سطح منطقه تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به شهروندان اندیشیده شده و امسال با پیش‌بینی‌هایی که انجام داده‌ایم مشکلی برای ارائه خدمات در فصل زمستان نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: تجهیزات و نیروهای انسانی مورد نیاز که از قبل براورد گردیده بر اساس نیاز نواحی تأمین و توزیع گردیده است.

جندقی از ایجاد ۱۸سایت برف روبی مجهز به امکانات مناسب و تجهیزات و خودروهای مورد نیاز برف روبی در سطح منطقه ۲ خبرداد و گفت: تعداد ۶ سایت بزرگراهی ، یک سایت مرکزی ، ۱۰ سایت در نواحی نه گانه و یک سایت برج میلاد و حدودا ۳۳۸ نفر نیروی انسانی خدمات رسان علاوه بر نیروی پیمانکاران خدمات شهری در روزهای برفی و زمستان و بارندگیها به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

به گفته وی خودروهای سنگین برای اجرای عملیات زمستانی آماده شده‌اند که این خودروها شامل ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و عملیاتی خدمات شهری نظیر گریدر، نمک‌پاش، لودر، تیغه برف روب، بیل مکانیکی، لجن‌کش و کامیون های کمپرسی، تانکر ضد یخ می باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از نصب تعداد۴۱۰مخزن شن و نمک در معابر عمومی سطح منطقه خبر داد و با اشاره به شارژ این مخازن گفت: این مخازن شارژ و شن و نمک گذاری می‌شوند تا شهروندان در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب