Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مرحوم عسگراولادی در همه فعالیت هایش، تدین را در نظر داشت و در هر اقدام، گفتار و سکوتی که می خواست انجام بدهد، اولین شاخص‌اش تدین و رضایت خداوند و قیام به وظیفه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری عصر امروز شنبه در یادمان چهارمین سالگرد درگذشت حبیب الله عسگراولادی اظهار کرد: مرحوم عسگراولادی در همه فعالیت هایش، تدین را در نظر داشت و در هر اقدام، گفتار و سکوتی که می خواست انجام بدهد، اولین شاخص‌اش تدین و رضایت خداوند و قیام به وظیفه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: عسگراولادی پنج یا شش روز پس از اعلام نتیجه انتخابات در سال 88، کاندیدای مورد نظرش که به عنوان خیرالموجودین رای آورده بود، با یکی دو اظهار نظر از سوی آن فرد منتخب، رسما اعلام کرد که فلانی با صحبت هایش، فاصله اش با دین و خدایش را زیاد کرده است.

باهنر تاکید کرد: همان زمان مرحوم عسگراولادی با دبیرکل حزب رقیب شروع به مکاتبه کرد و برای همین کار مورد شماتت بسیاری از هم خطی هایش قرار گرفت اما ترجیع بند حرف آن مرحوم این بود که من اگر در وظیفه ای تکلیف داشته باشم، آن را انجام می دهم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: تدین و برای خدا کار کردن مرحوم عسگراولادی تا اینجا پیش رفت که پس از آن مکاتبه وقتی در جلسه شورای مرکزی حزب موتلفه شرکت کرد، گفت که من آمده ام تا همه شما از من اعلام برائت کنید چرا که من برخلاف نظر شما این کار را کرده ام؛ آن مرحوم می گفت اگر شما از من اعلام برائت کنید، می فهمم که درست کار کرده ام.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قبل و بعد از پیروزی انقلاب، همه تلاش امام(ره) این بود که از میان امت آدم هایی بسازد که تاب تحمل تاسیس نظام اسلامی را داشته باشند و شانه هایشان زیر اداره نظام قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مرحوم عسگراولادی برخی اوقات تنها آدم موثری بود که پشت سر امام حرکت می کرد. یک مورد هم نبود که کسانی که قبل از انقلاب مجاهدت کردند، فکر می کردند که روزی مدیر یا امام جمعه شوند و مردم سلام شان را به خوبی "علیک" گویند. عسگراولادی لحظه ای از حمایت از امام دریغ نکردند.

باهنر با بیان اینکه ما فکر می کردیم که ذهن عسگراولادی ده سال از خودش جوان تر است و حرف نسل های جوان را خوب می فهمد گفت: برخی اوقات فکر می کردیم که برخی صحبت های آقای عسگراولادی شاذ است و به وی می گفتیم که شما با این عظمت و جبروت نباید این حرف ها را بیان کنید اما خود آن مرحوم می گفت که من هر چه وظیفه بدانم عمل می کنم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است