Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل بیمه ایران خراسان شمالی گفت: تا کنون 16 میلیارد ریال غرامت زلزله برای جبران خسارت های وارد شده به مسکن روستاییان در این استان پرداخت شده است.

علی وفا پیشه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان خسارت مربوط به غرامت خسارت های وارد شده به یک هزار و 200 واحد مسکونی در روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیمه ایران بابت حق بیمه، 10 میلیارد ریال دریافتی داشته است اما بر اساس برآوردهای انجام شده 33 میلیارد ریال غرامت پرداخت می کند.
مدیرکل بیمه ایران خراسان شمالی تصریح کرد: بیمه ایران 3.5 برابر حق بیمه دریافت شده، به زلزله زدگان خراسان شمالی غرامت پرداخت می کند.
وی با اشاره به اینکه اکنون بازدید ها از واحدهای مسکونی خسارت دیده در روستاها به پایان رسیده است افزود: 2 هزار و 300 واحد مسکونی خسارت دیده در 26 روستا مورد بازدید کارشناسان قرار گرفته اند که تاکنون غرامت خسارت های مربوط به یک هزار و 200 واحد مسکونی پرداخت شده است.
وفا پیشه خاطرنشان کرد: غرامت باقی خسارت ها نیز پرداخت می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
مدیرکل بیمه ایران خراسان شمالی گفت: غرامت ها به حساب مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده واریز می شود.
وی درباره اعتراض روستاییان از میزان خسارت های بر آورد شده گفت: بیمه ایران مستندهای تهیه شده توسط مردم در قالب فیلم و یا عکس را برای رسیدگی به شکایت ها قبول می کند و اگر فردی نسبت به تعیین خسارت ها معترض است می توانند مستندات را ارئه دهند تا اعتراض ها رسیدگی شود.
مدیرکل بیمه ایران خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به روستاییان اطلاع رسانی شده بود که پیش از تخریب خانه های خسارت دیده نسبت به مستندسازی مبادرت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسئولان در این استان، در زلزله 23 اردیبهشت ماه امسال، 14 هزار و 509 واحد مسکونی در 77 روستا و 2 شهر استان خسارت دیدند.
در این حادثه 2 هزار و 429 واحد در روستاها به علت شدت زلزله باید تخریب و نوسازی شوند و در شهرها نیز 2 هزار و 500 واحد باید تخریب شوند.
در روستاهای استان 2 هزار و 80 واحد مسکونی و در شهرها هفت هزار و 500 واحد مسکونی نیاز به تعمیر پیدا کرده است.
استانداری خراسان شمالی در اقدامی ابتکاری، نسبت به بیمه تمام واحدهای مسکونی روستاها اقدام کرده است و بیش از 100 هزار واحد در روستاهای استان در برابر حوادث غیرمترقبه بیمه هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان سه میلیون بیمه‌شده دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، بیت‌الله برقراری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در یادواره شهدای کارگری استان زنجان با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن توسعه کشور هستند، اظهار کرد: کارگران بازوی قوی و محکم برای جهش تولید و تحقق شعار سال هستند.

وی افزود: بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام دنبال تعطیل شدن واحدهای تولیدی هستند، اما کارگران همواره پای کار بوده‌اند و در راستای منافع کشور گام برداشته‌اند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با تاکید بر ضرورت توجه به نیازها و مسائل کارگران گفت: در اسلام به موضوع کار و کارگری اهمیت فراوانی داده شده است.

برقراری با اشاره به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: قبل از دولت سیزدهم این صندوق در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه‌شده داشت، اما در دو سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار نفر عضو جدید به صندوق جذب شده‌اند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جامعه هدف خالص بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در کشور ۱۰ میلیون نفر است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید، طبق قانون اساسی دولت موظف است که برای قشر تولیدکننده بیمه اجتماعی را فراهم کند و در این راستا با استفاده از تجربه‌های سایر صندوق‌ها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاسیس شد.

وی ادامه داد: خدمات این صندوق در زمینه‌های مختلفی گسترش پیدا کرده است و در این راستا بیمه مادران روستایی دارای سه فرزند به صورت رایگان در صندوق انجام می‌شود.

برقراری با بیان اینکه بیمه‌های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه‌های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این در حالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

کد خبر 749398

دیگر خبرها

  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد