Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@20:51:18 GMT

کاپیتان استقلال از روزهای برزخی خارج می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۳۷۱۹

کاپیتان استقلال از روزهای برزخی خارج می شود؟

مهدی رحمتی تصور می‌کرد با جدایی کادر فنی قبلی، بتواند بار دیگر درون دروازه استقلال قرار بگیرد، اما وینفرد شفر اعتقاد زیادی به سیدحسین حسینی دارد.

ایران آنلاین / مهدی رحمتی فصل خوبی را سپری نمی‌کند. دروازه‌بان استقلال در فصل جاری چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته، از اختلاف با علیرضا منصوریان، اکبر عباس ملکی عضو هیئت مدیره تا میک مک درموت مربی ایرلندی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی همراه مجتبی جباری مدتی در تمرینات هم حضور نداشت تا اینکه با وساطت رضا افتخاری برگشت. رحمتی تصور می‌کرد با جدایی کادر فنی قبلی، بتواند بار دیگر درون دروازه استقلال قرار بگیرد، اما وینفرد شفر اعتقاد زیادی به سیدحسین حسینی دارد.
ادامه نیمکت نشینی‌های رحمتی باعث ناراحتی این دروازه‌بان با تجربه شده است. او هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال نگرفته و واکنشی هم به پیشنهاد سایر تیم‌ها نداشته، اما احتمالا با ادامه این روند تصمیم به جدایی خواهد گرفت. رحمتی خوب می‌داند که نیمکت‌نشینی نمی‌تواند در طول فصل جایگاه خوبی برای او باشد. / میزان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم

علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه کشورمان سومین گل فوتسال ایران مقابل تایلند را وارد دروازه میزبان جام ملت‌های آسیا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران سه بر یک از حریف خود پیش است.

در دقیقه ۲۷ این مسابقه شوت تمرین شده و کرنر ایران به شکل لاب برای علی اصغرحسن زاده و شلیک فوق العاده کاپیتان ایران به سوی دروازه سنوات، گل سوم تیم ملی را به ارمغان آورد تا ایران خیلی‌زود گل خورده‌اش را جبران کند.

کد خبر 748848

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • گل سوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز