Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رادمهر روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به تولید، اشتغال و سرمایه‌ گذاری در شهرستان پارسیان تصریح کرد: 153 تعاونی در بخش‌ های مختلف در شهرستان فعال هستند و تعاونی ‌ها ضامن توسعه پایدار محسوب می شوند.
وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، برای تحقق این شعار باید همه دستگاه‌ ها، ظرفیت ‌ها و امکانات موجود را بصورت جدی و جهادی بسیج کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، سرمایه گذاری پایدار و رونق اقتصادی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رادمهر با اشاره به این که اشتغال مهم ترین دغدغه مسئولان شهرستان پارسیان است، اظهار داشت: هدف دولت تدبیر و امید، رفاه حال مردم است و همه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان باید در این زمینه فعال باشند و کوتاهی و کم ‌کاری از هیچ مدیری پذیرفته نمی‌شود و مدیران باید عمل گرا بوده و امید و نشاط اجتماعی را به مردم تزریق کنند.
فرماندار پارسیان با بیان این که باید مشکلات واحد های تولیدی غیر فعال را برطرف کرده و آن ها را به چرخه اقتصاد و تولید بازگردانیم، افزود: شهرستان پارسیان دارای ظرفیت‌ های بسیار خوبی برای سرمایه‌ گذاری و گسترش اقتصاد در بخش تعاونی ‌ها است.
وی استفاده از ظرفیت و قابلیت ‌های جمعی تعاونی ‌ها در برطرف کردن مشکلات جامعه را ضروری دانست و گفت: باید فرهنگ کار دسته جمعی در تعاونی ‌ها نهادینه شود و دولت آماده همکاری و حمایت از تعاونی ‌ها و سرمایه‌ گذاران است.
فرماندار پارسیان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی اولویت کار دستگاه‌ های اجرایی و این فرمانداری است و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌ گذاری شهرستان پارسیان بیان داشت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال به بنگاه‌ های تولیدی پرداخت شده است و همچنین اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در سال جاری پراخت شده است.
رادمهر در ادامه افزود: در راستای اشتغال زایی در تعاونی ‌ها در سال جاری تاکنون ٤٦ نفر مشغول به کار شده ‌اند و در زمینه مشاغل خانگی تعداد ١٦٠ نفر از بانوان این شهرستان در فرصت ‌های مختلف از جمله صنایع دستی ایجاد اشتغال کرده اند.
فرماندار پارسیان با اشاره به تعداد نفرات ثبت شده ادامه داد: در سامانه رصد شهرستان تاکنون ٥٠٠ نفر صاحب شغل شدند و تا پایان سال باید با تلاش و همت مسئولان و سرمایه‌ گذاران بتوانیم اشتغال پایدار با رقم چشمگیری در حوزه‌ های مختلف در این شهرستان ایجاد کنیم.
شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان در 500 کیلومتری بندرعباس مرکز این استان واقع شده است.
7191/7408
خبرنگار: ابراهیم بدیعی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان