Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی، در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون محترم رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران خواستار حمایت از پهلوان مراد علی شیرانی قهرمان جهان و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن این نامه به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی
معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

احتراماً، همانطور که مستحضر هستید، جناب آقای "مراد علی شیرانی" قهرمان جهان، رئیس سابق فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و جانباز گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پهلوان بزرگ، که پس از مجروحیت شدید در جنگ تحمیلی، سال هاست در شرایط بسیار دشواری به لحاظ جسمانی زندگی می کند، به دلیل دارا بودن اعتقادات قوی و شخصیتی ویژه، زندگی سراسر با عزت و با آبرویی را علیرغم تنگناها، مسائل و مشکلات مادی و جسمانی خاص سپری نموده است. چند روز گذشته متنی از ایشان در یکی از صفحات اجتماعی مشارالیه منتشر گردید، که برای جانبازان گرانقدر، خانواده بزرگ کشتی و همه عزیزانی که با روحیات ایشان آشنایی دارند، بسیار دردآور بود. بدینوسیله ضمن ارسال متن مذکور به پیوست، سپاسگزار خواهد بود دستور فرمائید، نهایت مساعدت ممکن در قبال این قهرمان ملی و پهلوان عزیز صورت گیرد.
انتظار خانواده بزرگ کشتی کشور، تسریع در پیگیری مسائل و مشکلات مورد نظر قهرمان ملی و پهلوان عزیز کشور جناب آقای "مراد علی شیرانی" می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید

در پی دستگیری صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن نامه عباس نیک نژاد، رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا به شرح زیر است:

پروفسور می‌نوشه شفیق عزیز

رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تأسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمداً به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید. دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی‌رحم انداخت.

لطفاً به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصاً به آن‌ها گل تقدیم کنید. لطفاً، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده‌اید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان