Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@22:06:30 GMT

درگیری لفظی حق‌شناس و رسولی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۸۷۰۲

درگیری لفظی حق‌شناس و رسولی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در جریان نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران ، انتخاب 3 نفر کارشناس صاحب‌نظر قرآنی جهت عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت موضوع بند هفتم تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه (الزام شهرداری تهران به حمایت از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی) در دستور کار اعضا قرار گرفت که با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، احمد مسجدجامعی، محمدصادق حق‌شناس و سید حسین موسوی بلده برای عضویت در این کمیته معرفی شدند که در نهایت و با اخذ رأی اعضا احمد مسجدجامعی از 20 رأی 18 رأی، سیدحسین موسوی بلده با کسب 14 رأی به عنوان 2 عضو در این کمیته مشخص شدند و محمد صادق حق‌شناس با توجه به کسب 10 رأی نتوانست به عنوان نفر سوم در این کمیته حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، انتخاب 3 نفر از کمیسیون فرهنگی، اجتماعی به منظور عضویت در شورای هماهنگی مربوطه، موضوع بند یازدهم ذیل ماده سوم مصوبه آیین‌نامه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی و هنری، ورزشی شهرداری تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت که با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  محمد جواد حق‌شناس، حسن خلیل‌آبادی و الهام فخاری برای عضویت در این شورا معرفی شدند که در نهایت از 20 آرای کسب شده، خلیل‌آبادی با 14 رای، فخاری 13 و محمد جواد حق‌شناس با کسب 12 رای به عنوان 3 عضو در این شورا انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، جلسه امروز شورای شهر تهران حاشیه‌ای را در بر داشت که این حاشیه برمی‌گردد به انتخاب دستورالجلسه سوم و حضور 3 عضو کمیسیون فرهنگی در شورای هماهنگی بود که در ادامه درگیری لفظی بین دو عضو شورای شهر تهران (حسن رسولی و محمدجواد حق‌شناس) صورت گرفت.

حسن رسولی با اشاره به اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران با توجه به ظرفیتی که دارد در سال 95 فقط 146 میلیارد تومان زیان‌ده بوده است، اظهار کرد:  قاعدتا حضور یک عضو از کمیسیون برنامه و بودجه در شورای هماهنگی و نظارت بر عملکرد حوزه ورزشی شهرداری تهران موثر خواهد بود. 

وی از اعضای کمیسیون فرهنگی خواست تا به جای 3 نفر از اعضای کمیسیون در شورای هماهنگی 2 نفر حضور داشته باشند و نفر سوم از کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شود.

وی پیشنهاد داد میرلوحی از کمیسیون برنامه و بودجه در کمیته اشاره شده حضور داشته باشد. 

به گزارش تسنیم، پس از اظهارات حسن رسولی، محمدجواد حق‌شناس در واکنش به صحبت‌های وی اظهار کرد: طبق مصوبه‌ای که از گذشته بوده اعضای این شورا با شورای هماهنگی باید از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شوند.

وی ضمن انتقاد از صحبت‌های رسولی گفت: قاعدتا دوستانی که صحبت از حضور در این کمیته را دارند بفرمایند که چه میزان تخصص در حوزه بودجه دارند.

حق‌شناس ضمن انتقاد مجدد از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: متاسفانه در هفته‌های گذشته و در زمان‌هایی که ما موضوعات فرهنگی را مطرح کردیم اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ادعا داشتند که باید یک نفر از کمیسیون مربوطه‌شان در کمیته‌های تخصصی حضور داشته باشند.

حق شناس با بیان اینکه در این مواقع دوستان فیل‌شان یاد هندوستان می‌افتد، بیان کرد: این رفتارها مناسب نبوده و کمیسیون فرهنگی آن را نمی‌پسندد.

به گزارش تسنیم، پس از اظهارات حق‌شناس، حسن رسولی در واکنش به آن بیان کرد: آقای حق‌شناس لطف کنند برای درآمد سال 96 در حوزه ورزش نیز تدبیری کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد