Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سعید جوادزاده معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گرامیداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اردبیل اظهار داشت: 70 سال جوان باوری که توسط این سازمان محقق شده مثبت بوده چرا که جوانان بازوان توانمند هلال احمر به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناسبت بیان کرد: شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان، برگزاری انتخابات شورای مرکزی مجمع کانون‌های دانش‌آموزی، دیدار اعضای شورای مجامع دبیران کانون‌ها با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، مشارکت اعضای کانون‌های جوانان در برنامه‌های اهدای خون، دیدار با پیشکسوتان بشردوستی در شهرستان‌ها و تقدیر از آنها از جمله برنامه‌هایی بوده که اجرا شده و یا می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون‌های جوانان با روسای شعب شهرستان‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و شهدای مدافع حرم، گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم اربعین با مشارکت اعضای هیئت علی اکبر(ع) جمعیت هلال احمر استان، شرکت اعضای کانون‌های دانش‌آموزی، جوانان و دانشجویی در نماز جمعه و ارائه خدمات امدادی با برپایی چادر سلامت در محل برگزاری نماز جمعه از جمله برنامه‌های اجرایی سازمان جوانان به همین مناسبت است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تشکیل کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی و دانش‌آموزی، اجرای طرح حیات دوباره برای اهدای عضو، اجرای طرح ملی دادرس، اجرای طرح کاروان‌های نیکوکاری با مشارکت مردم روستاها و ارائه خدمات آموزشی در روستاها توسط این سازمان امسال انجام شده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ملی پیمان، برگزاری مسابقات رفاقت مهر، اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، اجرای المپیاد جوانه‌ها، اجرای طرح‌های اوقات فراغت، اجرای طرح دست‌های مهربان، توانمندسازی اعضا و اجرای طرح‌های کارآفرینی، تشکیل مجامع دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی و اجرای برنامه‌های مناسبتی از جمله کارهای اجرا شده در حوزه معاونت امور جوانان استان در سال 96 بوده است.

 

انتهای پیام/ع

جوانان بازوان توانمند هلال احمر هستند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند