Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:علی فرامرزی؛هنرمند نقاش و نویسند ،روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۶/۳۰ با موضوع خلاقیت در موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛علی فرامرزی؛هنرمند پیشکسوت در رشته نقاشی، نویسنده و منتقد هنرهای تجسمی ،روز سه شنبه 16 آبان ماه ساعت16/30 دقیقه با موضوع خلاقیت در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی فرامرزی ازهنرمندان و از پیشکسوتان  نقاشی معاصرایران ، با تکیه برامرآموزش هنر و تفسیر آن ، تحلیلی ازمراحل خلاقیت ، آموزش آن و مشکلات پیش روی این پدیده درانسان و جامعه ، به بررسی نقاط اشتراک و تفاوت های پدیده خلاقیت درحوزه های علم ، تکنولوژی وهنرخواهد پرداخت وسپس موانع این کنش انسانی را ازدوصاحت بیرونی ودرونی به نقد خواهد کشید.


فرامرزی خلاقیت را پدیده ای عام وازعناصر وجودی اکثریت انسان ها می داند،عدم حضوراین کنش انسانی درعرصه اجتماع و زندگی فردی ازدیدگاه او نوعی مشکل و بیماری است و نوآوری را ازعلائم سلامتی اجتماع و فرد می انگارد.


این هنرمند نقاش معتقد است که با تحلیل موضوع خلاقیت وموانع بروزآن می توان وارد مرحله آموزش آن گردید وازدیدگاه تجربی و نظری،چنانچه انگیزه کافی درشخص وجود داشته باشد کاملاامکان پذیر است.ازجمله دلایل این نظریه،وفورخلاقیت درجهان معاصرمی باشد.


یادآوری می شود،ورود برای کلیه علاقه مندان در این برنامه آزاد و رایگان می باشد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران