Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال حمیدی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:با نزدیک شدن به زمان بازگشت زائران اربعین حسینی تدارک لازم برای جابجایی زائران به شهرهای مختلف کشور از مرز شلمچه دیده شده است .
وی اظهارکرد : با هماهنگی صورت گرفته با شرکت های مسافربری برون و درون شهری استان های همجوار، در صورت نیاز به صورت فوق العاده اتوبوس های مسافربری به مرز شلمچه اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدی گفت:با آغاز بازگشت زائران ، به تعداد لازم خودرو سواری برای جابجایی زائران پیش بینی شده و هم اکنون در حال ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی هستند.
وی گفت:هم اکنون یکی از 2 سالن پایانه مرزی شلمچه برای خروج زائران و دیگری برای بازگشت زائران اختصاص داده شده تا زائران در مدت زمان کوتاهی تشریفات بازگشت به کشور را انجام دهند.
بنا به گفته ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر از ابتدای ماه صفر تاکنون 450 هزار زائر ایرانی و 50 هزار زائر اتباع خارجی از مرز شلمچه برای سفر به کربلای معلی از مرز شلمچه خارج شده اند.
به گفته مسولان کشوری تاکنون 30درصد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده اند.
3015/7165/6068
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی عملیات عمره در مکه اعلام کرد: زائران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس از هتل محل اقامت خود به مسجدالحرام برای زیارت منتقل می‌شوند.

برای رفاه حال زائران عمره، سرویس ایاب‌وذهاب، به صورت رفت و برگشت ۲۴ ساعته با ۱۴ دستگاه اتوبوس در چهار خط مجزا از مقابل هتل‌های «بلدالطیب، سدره الاحسان، مواکب کوثر و نوفوتیل» محل اسکان زائران ایرانی به ایستگاه «شعب عامر (غزه) نزدیکی مسجدالحرام منتقل می‌شوند.

این سرویس ایاب‌وذهاب تا ۲۳ اردیبهشت (پایان عملیات عمره) برقرار است.

همچنین جهت انتقال زائران عمره از مدینه منوره به مسجد شجره و مکه مکرمه و از مکه مکرمه به جده از جدیدترین اتوبوس‌های، شرکت‌های «دره المنوره» و «قائد» استفاده می‌شود.

کد خبر 6097281

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند