Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ"سید تقی حسینی" اظهار داشت: به دنبال تشدید طرح های مقابله با سوداگران مرگ و در پی اقدامات علمی و تخصصی، ماموران این پلیس دریافتند فردی قصد دارد محموله ای از مواد مخدر را از استان های جنوبی به اصفهان منتقل کند.

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از این موضوع اقدامات گسترده ای برای شناسایی و دستگیری فرد مذکور انجام دادند و سرانجام اکیپ های عملیاتی این پلیس در یک عملیات ضربتی هنگامی که این قاچاقچی وارد یکی از محورهای مواصلاتی اصفهان شده بود نسبت به متوقف کردن خودروی وی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران بارعایت قوانین به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت خودرو توانستند آن را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی این قاچاقچی مواد مخدر مقدار 190 کیلو گرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در ادامه این عملیات همدست متهم نیز شناسایی ودستگیر شد اظهار داشت: در این رابطه هر دو متهم به همراه پرونده چهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


پایگاه خبری پلیس ایران

705

سرهنگ حسینی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان حرفه ای مقابله سوداگران مرگ دستگیری شناسایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و روآ و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی کردند و در این راستا نیز ۲ نفر سارق را  دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ  فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه