Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:06:59 GMT

طرح‌های بصیرت‌افزایی در استان بوشهر در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۵۶۰۵

طرح‌های بصیرت‌افزایی در استان بوشهر در اولویت است

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راهبرد نفوذ از برنامه‌های مهم شیطان بزرگ آمریکا است که در این راستا طرح‌های بصیرت‌افزایی در استان بوشهر در اولویت است.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به سناریو جدید کشورهای وابسته به استکبار جهانی اظهار داشت: استعفای سعد حریری در این شرایط منطقه در واقع نشان دهنده سناریوی جدید عربی، عبری و غربی برای بهم ریختن فضای منطقه علیه جریان مقاومت وانقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سناریو عوامل تشکیل دهنده فتنه جدید است گفت: فرق این سناریوی جدید با سایر سناریوهای قبلی در زمان، مکان وعوامل تشکیل دهنده این فتنه جدید است فتنه‌ای که عملیات آن از ریاض شروع و تلاش می‌شود با بهم ریختن ثبات لبنان تا دمشق نیز امتداد یابد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: محصولی که از این فتنه جدید بدنبال آن هستند متهم سازی‌های جدید علیه تهران و جریان مقاومت و جلوگیری از بزرگ شدن پیروزی محور مقاومت در مقابل جریان داعش مورد حمایت امریکا وصهیونیسم است.

رضایی خاطر نشان کرد: در این راستا تلاش می‌شود حزب الله را از ادامه تاثیرگذاری در سوریه در دوران پسا داعش خارج کنند و بدنبال آن با وارد کردن اتهامات جدید به تهران در راستای برنامه‌های افراطی رئیس جمهور امریکا زمینه را برای ایجاد تحریم‌های جدید بیشتری به بهانه دخالت ایران در سایر کشورها فراهم آورند.

وی با بیان اینکه استعفای سعد حریری برخلاف عرف رایج دیپلماتیک اتفاق افتاده است افزود: به نتیجه رسیدن این طرح به سبب دستپاچگی طرف مقابل، نوعی آشفتگی و عصبانیت این مثل فتنه را از پیروزهای نزدیک، بزرگ و سرنوشت ساز محور مقاومت در مقابل جریانهای تروریستی منطقه وحامیان انها نشان می‌دهد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کشاندن میدان منازعه از عراق و سوریه و نیز شکست در موضوع اقلیم کردستان عراق برای سرپوش گذاشتن و جلوگیری از جشن پیروزی حزب الله در لبنان وسایر مناطق است.

رضایی با تاکید بر هوشیاری وظرافت برای رصد تحولات افزود: باید با هوشیاری و با مواضع انقلابی و حکیمانه، عزت مندانه از منافع انقلاب اسلامی ومحور مقاومت در برابر این دسیسه‌ها حمایت کنیم.

وی به راهبرد نفوذ دشمن پرداخت و با تاکید بر تقویت برنامه دشمن شناسی تصریح کرد:راهبرد نفوذ از برنامه‌های مهم شیطان بزرگ آمریکا است که در این راستا طرح‌های بصیرت‌افزایی در استان بوشهر در اولویت است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: دشمنان مقاومت به این نتیجه رسیده‌اند با نفوذ دادن عناصر وابسته وتقویت آنها به صورت غیر مستقیم جبهه مقاومت را بشکنند یا از درون دچار اختلاف و تردید در ایستادن مقابل استکبار جهانی کنند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: مهمترین پایه پدافند غیرعامل، آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات است، مردم همان‌طور که نسبت به زلزله و بلایای طبیعی از آمادگی لازم برخوردار هستند، باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند که یکی از آنها به‌کارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات، افزود: خدا را به سبب وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره نسبت به تهدیدات پیش روی هشدار می‌دهند شکرگزاری می‌کنیم.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان، جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور را یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: در شرایطی که جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ آمریکا خشم و انزجار خود را نسبت به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه بیان می‌کنند، لازم است فضای داخل کشور نیز در مسائل مختلف ملی و بین‌المللی از ظرفیت جوانان بهره‌مند شود.

مطیعی با اشاره به طراحی‌های پیچیده دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: الطاف خداوند در عرصه جنگ نرم نیز شامل نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که نمونه‌های آن را در وقایع اخیر مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر فردی در هر جایگاهی باید به وظیفه خود به بهترین وجه عمل کند، تصریح کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 749417

دیگر خبرها

  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی