Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین گفت: استبکار جهانی و دولت استعمارگر آمریکا، امروزه آشکارتر از همیشه خوی فریبگرانه و ددمنشانه خود را به جهانیان به ویژه ملت ایران نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه، با یادآوری فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و اهمیت این روز افزود: اقدامات خصمانه نظام سلطه در بد عهدی ها و پیمان شکنی ها برای ملت به خوبی آشکار شده و باید هوشیار باشیم که فریب این شیطان بزرگ را نخوریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و عامل اصلی گرفتاری های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه یاد و خاطر نشان کرد: برای یک کشور، بدترین موقعیت این است که مسئولانش از اخم وتهدید دشمن بترسند و ترسیدن از دشمن بدبختی را به دنبال خواهد داشت .
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به اقشارمختلف مردم به ویژه فرهیختگان ، دانشجویان و دانش آموزان توصیه کرد که با حضور گسترده در راهپیمایی روز 13آبان بار دیگر انزجار خود را به استکبارجهانی نشان داده و دشمنی خود را نسبت به صهیونیست ها ابراز کنند.
وی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره ) به عنوان یک دین شناس، عارف و فقیه، از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند و در حال حاضر برای شناخت بیشتر دشمن نیاز به شعور دینی داریم و کسانی که به آمریکا دل و امید بسته اند دشمنی این شیطان بزرگ را جدی بگیرند چرا که او دشمنی اش با ملت ایران را جدی گرفته است .
وی ادامه داد: امام راحل همچنین فرمودند که هیچ گاه سلاح مبارزه با دشمن را به زمین نگذارید و مذاکره با آمریکا با این سفارش امام(ره) منافات دارد، این در حالی است که بزرگان وعلمای ما از گذشته های دور صهیونیست ها را دشمن می دانستند و دوستی با دشمنان دیوانگی است .
خطیب جمعه قزوین ادامه داد: کسانی که به مستکبران اعتماد کردند حیثیت سیاسی وعقلانی خود را زیر پا گرفته و با این کار اقتدار ملی را آسیب جبران ناپذیر ونابخشودگی خواهند زد که مورد سرزنش قرار خواهند گرفت .
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: عقد قرار داد با مستکبران که به صورت برجام شکل گرفت ای کاش عقیم می ماند و شاهد فرزندانی از جنس تحقیر ، تحریم ، توهین وتهدید نبودیم ولی به همت و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال حاضر دولت آمریکا رو به افول بوده و پایان سیطره استبکار جهانی را شاهد هستیم .
وی افزود: دعوت کردن ملت به سازش و ایجاد جنگ و نبرد نرم ، به گمراهی کشیدن ، ایجاد نا امیدی، غافلگیر کردن، دین گریز کردن و نرساندن خیر از جمله آرزوهای دشمن است که طبق دستور قرآن کریم در عصر حاضر ما آن را در استبکار جهانی علیه ملت مسلمان به ویژه ملت ایران شاهد هستیم .
امام جمعه قزوین در بخش دیگری ازخطبه های خود به فرا رسیدن اربعین حسینی اشاره کرد و گفت : اربعین همایش بین المللی اتحاد و اقتدارملسمانان جهان است ویک حماسه جهانی است که باید قدر این لحظه ها را دانسته و از آن امام شهید درس بگیریم .
حجت الاسلام عابدینی به اهمیت توجه به فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت :یکی از بزرگترین معروف ها فرهنگ عمومی است که باید همت کرده و فرهنگ تولید را اصلاح و با تولید کالای مرغوب مردم را به استفاده از تولید داخلی و جلوگیری از وارد کردن تولید خارجی تشویق کنیم .
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی مصرف صحیح باید در جامعه ما نهادینه شود ، افزود: دستگاههای فرهنگی و رسانه ها در این زمینه می توانند ما را یاری کرده ومردم رت به استفاده از تولیدات داخلی تشویق کنند.
حضور دانشجویان و دانش آموزان از دانشگاهها ومدارس استان قزوین در صف های نماز جمعه این هفته قزوین پر رنگ بود.
7390**6012 خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انتشار دهنده :علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی جام جهانی پاراتیراندازی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله نیز با قرارگرفتن در رده دوم به نشان نقره رسید.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.  ­

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی