Web Analytics Made Easy - Statcounter

استانداریزدگفت: اصلی ترین مساله بازگشت رونق وتوسعه اقتصادی است.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما
زمانی قمی استاندارجدیدیزددراولین روزکاری خود درنشست ستاد راهبری ومدیریت اقتصادی مقاومتی استان خاطرنشان کرد : در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در استان یزد ، باید فعالیت های بزرگتری انجام شود و نباید عملکرد روزمره دستگاه ها را به عنوان برنامه های اقتصاد مقاومتی محسوب کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار یزد از بیکاری به عنوان مهمترین مشکل جامعه یاد وتأکید کرد: راه حل این مشکل و رونق تولید در کشور توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است .
زمانی قمی تصریح کرد: تیم اقتصادی استان باید به دور از سیاست زدگی و پرداختن به مسایل فرعی به اصلی ترین مسأله نظام بپردازد.
رئیس ستاد مدیریت راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: دوره جدیدی شروع شده که اقتضائات خودش را می طلبد و باید گروه اقتصادی در استان صنعتی یزد چابکِ چابک ظاهر شود و قضاوت جامعه از این تغییر ، تحرک بیشتر این تیم باشد.
زمانی قمی با بیان اینکه گردشگری فرصتی بزرگ برای درآمدزایی در استان است ، تصریح کرد: در واقع تمدن ایرانی بدون یزد مفهومی ندارد از این رو باید با استفاده از این ظرفیت ، هم یزد و هم ایران را به دنیا معرفی کنیم به همین دلیل معتقدم عملکردهای میراث فرهنگی از نظر اقتصاد مقاومتی رضایت بخش نیست .
استانداریزد در باره فعالیت بخش های اقتصاد خرد هم گفت: مدیران مجموعه روستایی ، کشاورزی و سایر بخش ها باید به سراغ مدل های موفق بهره گیری از اقتصاد خرد بروند تا مشکل اشتغال و تولید در روستاها نیز رونق یابد .
وی در ادامه چند کار فوری را برای اعضای ستاد تشریح کرد و افزود: مهمترین و فوری ترین کار، سرعت در پرداخت تسهیلات رونق تولید از سوی بانک ها و سپس ، نظارت بر پرداخت آنهاست که برای این کار باید رونق تولید سرعت بگیرد.
استاندار یزد یادآور شد: در حوزه طرح های نیمه تمام با بیش از 55 و 60 درصد پیشرفت کار نیز طرح هایی با اشتغال بالا شناسایی و در اولویت قرار گیرند .
زمانی قمی بر ممنوعیت قطع هر نوع خدمات به واحدهای تولیدی بدون اجازه استانداری تاکید کرد و افزود: برای وصول مطالبات باید سامانه ای راه اندازی شود و به بهانه بدهی هزینه های آب و برق و گاز ، نباید فعالیت های تولیدی استان تعطیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است