Web Analytics Made Easy - Statcounter

مثلثی BVA در صدر جدول تشکیل شده که با شکست بیگانه‌ است. 

طرفداری - بارسلونا، والنسیا و اتلتیکو مادرید که هر سه یازدهمین بازی‌شان در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشتند، تنها تیم های فوتبال اسپانیا هستند که هنوز طعم شکست را نچشیده‌اند.

به گزارش مارکـــــــــــــا، گرچه رئال مادرید در صورت شکست لاس پالماس به رده سوم جدول بازخواهد گشت اما جدول لالیگا در پایان هفته یازدهم لالیگا، همچنان سه تیم شکست ناپذیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تیمی موفق نشده بارسلونا، والنسیا و اتلتیکو مادرید را در این لیگ شکست بدهد تا رکوردی که 21 سال پیش در لالیگا ثبت شده بود، بار دیگر تکرار شود. آخرین بار در فصل 1996/97 بود که لالیگا در پایان هفته یازدهم سه تیم بدون شکست داشت. در آن فصل، بارسلونا، رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار داشتند. هرچند بارسا نهایتا سه هفته بعد شکست را پذیرا شد.

این رکورد، در تاریخ لالیگا یک بار دیگر هم ثبت شده بود. فصل 1982/83. جایی که رئال مادرید، رئال سوسیداد و اسپورتینگ خیخون با شکست بیگانه بودند. هرچند کهکشانی‌ها با اختلاف در صدر قرار داشتند چون دو تیم دیگر هر چند نمی‌باختند اما در کسب پیروزی نیز چندان توفیقی نداشتند و اغلب مساوی می‌کردند. نهایتا این سن سباستینی‌ها بودند که یک هفته بعد باختند. حالا باید منتظر ماند و دید این سه تیم کی طعم تلخ شکست را خواهند چشید. اتلتی در بازی بعدی به مصاف رئال مادرید می‌رود و هفته بعد از آن نیز بارسا میهمان والنسیا خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد

آلمریا تنها دو فصل در لالیگا دوام آورد.

طرفداری | آلمریا پس از دو فصل در لالیگا، دوباره راهی سگوندا دیویژن شد.

آلمریای قعرنشین در هفته 33 لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، سند سقوط خود به سگوندا دیویژن را امضا کرده باشد. آلمریا در 33 بازی فصل جاری لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد، 11 بار به تساوی رضایت داد و 21 بار شکست خورد تا فقط 14 امتیاز کسب کند. آن ها که ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند، 67 گل دریافت کردند تا با وجود داشتن خط حمله ای بهتر از تیم هایی چون آلاوز و رایو وایکانو که در رده های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند، طعم تلخ سقوط را بچشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس