Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@06:02:02 GMT

ورود کمیته اخلاق به "جادوگری در فوتبال"

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۶۷۸۹

رویداد۲۴-عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از ورود جدی این کمیته به موضوع جادوگری در بازی گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل خبر داد.
 
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه پیگیری‌های خود برای مبارزه با فساد در فوتبال، پس از دریافت گزارش‌هایی درباره موضوع جادوگری در بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل به این موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دکتر عبدالله سمامی از اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره این موضوع به ایسنا گفت: در ادامه تحقیقات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره موضوعات انحرافی از قبیل جادو، جادوگری یا موضوعات مرتبط و برای جلوگیری از اتفاقات حادث شده، جدا از پیگیری پرونده‌های مشابه دیگر، اقدام به تشکیل پرونده‌ای مجزا درباره بازی تیم‌های گل‌گهر و خونه به خونه کرد و تا انتها این پرونده، تا کسب نتیجه و اتخاذ تصمیم مقتضی پیگیری خواهد شد.
 
او افزود: با این حال تا قبل از رسیدگی به موضوعات مختلف و به ویژه تخلف تیم گل گهر، کمیته اخلاق با توجه به اهمیت موضوع اقدام به صدور دستور موقت کرد و بر اساس این دستور، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان و سرپرست این تیم به مدت یک ماه از تمامی فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شدند.
 
سمامی ادامه داد: همچنین دستور موقتی مبنی بر تعلیق برگزاری مسابقات فوتبال توسط تیم گل گهر در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان صادر شده است.
 
عضو کمیته اخلاق با تاکید بر اهتمام این کمیته برای بررسی موضوعاتی این چنینی گفت: در روز سه‌شنبه هفته جاری، مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر جهت رسیدگی به اصل موضوع در کمیته اخلاق حاضر خواهند شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان