Web Analytics Made Easy - Statcounter

130 دوربین جدید کنترل سرعت تا پایان امسال در جاده های استان کرمان نصب می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در نخستین همایش ایمنی و ارتقای فرهنگ‌ ترافیک در بردسیر بدون اشاره به تعداد دوربین های نصب شده کنونی در جاده های این استان افزود:پدیده تصادفات جاده ای خسارتهای زیادی به جامعه و کشور ما وارد می آوردو ما باید بدانیم جامعه ما از قبل تصادفات چه خسارتهایی می بیند و برایش چاره سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقبلی گفت : با تلاش حوزه راه و شهرسازی ، حوزه فرهنگ ترافیکی و پلیس راه در حوزه کنترل ترافیک کشور توانستیم 10 هزار نفر از آمار کشته ها را کاهش دهیم.
وی گفت: معتقدم در حوزه ترافیک هرچقدر هم زیرساختهای فیزیکی و ظرفیت سازی در حوزه شبکه ارتباطی صورت بگیرد جای فرهنگ ترافیکی خالی است و فرهنگ نقش انکارناپذیری در کاهش تصادفات جاده ای دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه برخی اوقات وقتی جاده ای را آسفالت می کنیم آمار تصادفات بالاتر می رود گفت بیشترین تصادفات استان را در محور 200 کیلومتری بم - کرمان است ، در حالیکه این محوربزرگراه است وی همچنین محور سیرجان- بردسیر- کرمان را نیز جاده حادثه خیزی در شمال استان اعلام کرد.
مقبلی درباره طرح ITS گفت: در مسیر 2 هزار کیلومتری راههای استان 130 دوربین کنترل سرعت نصب خواهد شد که امیدواریم این امر تا پایان امسال محقق شود.
وی خاطر نشان کرد: حمل و نقل جاده ای استان رفع نقاط حادثه خیز را در دستور کار قرار داده و اصلاح و رفع عیوب و اقدامات ایمنی برای 115 نقطه حادثه خیز استان در دست اجراست .
نخستین همایش ایمنی و ارتقای فرهنگ‌ ترافیک استان کرمان همایش در محورهای سیاستهای کلی و راهبردها (ITS)، مدیریت هوشمند ایمنی و کنترل ترافیک، اطلاع یابی، اطلاع رسانی و کنترل کیفیت، زیرساخت های مشترک، و ارتقای الگوهای رفتاری و فرهنگی امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بردسیر برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه، عکسی از ترافیک سنگین جاده هراز در مسیر جنوب به شمال، محدوده آب‌اسک، گویای سنگینی ترافیک امشب است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901946

دیگر خبرها

  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود