Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:18:33 GMT

دعوت چند‌ فوتبالیست بانوی اردبیلی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۸۹۹۴

دعوت چند‌ فوتبالیست بانوی اردبیلی به تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران از دعوت چند‌ فوتبالیست بانوی اردبیلی در سنین ۱۴، ۱۶ و ۱۹ سال به تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مریم آزمون عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره مربی‌گری درجه سی فوتبال بانوان در اردبیل اظهار داشت: با استعدادیابی‌هایی که از فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی انجام شد انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور چندین فوتبالیست‌ بانوی اردبیلی در سطوح مختلف تیم ملی فوتبال بانوان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که فوتبالیست بانوی اردبیلی در استعدادیابی خوب ظاهر شدند افزود: احتمال دعوت شدن چندین بازیکن فوتبالیست بانوی اردبیلی در سنین 14، 16 و 19 سال وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که در استعدادیابی فوتبال بانوان شاهد حضور بازیکنان از تمامی شهرستان‌های استان بودیم افزود: این یک مزیت بسیار خوب است چرا که نشان می‌دهد در شهرستان‌ها نیز به فوتبال بانوان توجه ویژه‌ای انجام شود.

آزمون بیان کرد: دوره مربی‌گیری فوتبال بانوان درجه سی ایران نیز به مدت هفت روز در استان برگزار شد که این دوره دستاوردهای مناسبی داشت و آموزش‌های نوین مربی‌گیری به مربیان فوتبال بانوان اردبیلی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در دوره مربی‌گیری فوتبال بانوان درجه سی ایران مهم‌ترین هدف ما این بود که بتوانیم تکنیک‌های مربی‌گری به ویژه در فوتبال پایه را به مربیان آموزش دهیم که این مربیان بتوانند از این تکنیک‌ها استفاده کرده و بازیکنان خوبی تربیت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جمهوری اسلامی ایران گفت: فوتبال اردبیل ظرفیت‌های خوبی دارد که اگر حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از فوتبال بانوان اردبیلی انجام شود بی‌شک شاهد توسعه فوتبال بانوان اردبیل خواهیم بود.

آزمون با قدردانی از هیئت فوتبال استان اردبیل و فدراسیون فوتبال در برگزاری دوره مربی‌گری درجه سی ایران گفت: از این که امروز شاهد برگزاری این دوره‌ها هستیم خوشحالیم و این نشان می‌دهد فدارسیون فوتبال توجه ویژه‌ای به آموزش مربی‌گری فوتبال بانوان در کشور دارد.

وی اظهار کرد: در گذشته شاهد حضور چندین بازیکن فوتبالیست بانوی اردبیلی در تیم ملی بودیم که انتظار می‌رود در آینده نیز زمینه حضور فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی در تیم ملی فراهم شود.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه بعد از ظهر امروز یکشنبه در محوطه دانشگاه تجمع کردند.

کد خبر 6091265

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین