Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: جایگاه سمن ها در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری شهرستان تعریف درست و دقیقی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،«محمد جواد حجتی» سخنگوی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل در نشست سمن ها و انجمن های مردم نهاد این شهرستان گفت: جایگاه سمن ها در حوزه تصمیم سازی و گیری شهرستان تعریف درست و دقیقی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن های مردم نهاد در حوزه های مختلف احساس می کنند جایگاهی در تصمیم گیری برنامه ها و فعالیت های شهری و طرح های دستگاه های مختلف ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: طرح ها و برنامه های مختلفی از سوی ادارات در سطح شهرستان اجرا می شود که برخی به دلیل عدم دخالت نهادهای مردم در آن، در اجرا با مشکلاتی مواجه می شود.

حجتی افزود: قطعا مشارکت سمن ها در تصمیم سازی های مرتبط با حوزه های مرتبط با فعالیت آن ها، در پیشبرد اهداف مؤثر و راهگشا خواهد بود.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند