Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: پیمان خواهر خواندگی بین آموزش و پروش ناحیه یک کرج و ناحیه 2 زنجان با هدف تبادل اطلاعات و هم اندیشی در حوزه تعلیم و تربیت منعقد شد.

وحید یعقوبی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا از خواهرخواندگی به عنوان رابطه ای دوستانه و هدفمند که به منظور تبادل اطلاعات ، تجربیات و توسعه ی مناسبات فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی،فنی و سیاسی میان دو شهر ، موسسه و نهاد برقرار می شود، یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف اصلی این برنامه را رسیدن به توسعه پایدار خواند و خاطرنشان کرد: خواهرخواندگی در تغییر سطح فرهنگی دو شهر تاثیر بسیاری دارد زیرا اجرای برنامه های علمی فرهنگی موجب افزایش ارتقای سطح علمی این 2 شهر می شود.
یعقوبی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه های سالانه بین این 2 شهر را بستری برای پیشبرد اهدفشان در این طرح خواهرخواندگی ذکر کرد و گفت: تاثیر این حرکت در ارتقای امور فرهنگی ، ورزشی ،آموزشی و اقتصادی چشمگیر خواهد بود.
وی گفت: در قالب این طرح مهم دست اندکاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و ناحیه 2 زنجان از ادارات و مدارس به صورت دوره ای برای تبادل نظر ،کسب تجربه و ایجاد هماهنگی بازدید می کنند.
آموزش و پرورش ناحیه یک کرج بیش از 52 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند