Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی گفت: با انجام اقدامات علمی، فرهنگی و اجتماعی می توانیم از طریق جلب اعتماد مردم و با مشارکت همگانی برای تشدید انسداد مرزی و ایجاد امنیت بکوشیم.

سرهنگ محمدعلی طاهری روز دوشنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی خداآفریندر گفت و گو با ایرنا، توجه به اقدامات علمی، فرهنگی و اجتماعی، آموزش، استفاده از فن آوری و سیستم جدید مدیریتی را سه رویکرد جاری مرزبانی استان به ویژه در مرزبانی خداآفرین برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آموزش واحدها در مسیر اصلاح رفتار کارکنان در برخورد با مسئولین، سازمان ها و مرزنشینان نشان دهنده موفقیت و عملکرد مثبت فرماندهان مرزبانی است.
وی به ضرورت نهادینه شدن استفاده از برنامه ریزی مناسب در سطح واحدها تاکید و اظهار کرد: در سطح واحدها باید برنامه حکومت کند نه اشخاص، و همه امورات باید در حالت عملیاتی، عملیات به گشت، عملیات به کمین و عملیات به ردیابی باشد که نمود یک پاسگاه موفق است.
سرهنگ طاهری، امنیت در طول نوار مرزی آذربایجان شرقی و هنگ مرزی خداآفرین را نشان دهنده استفاده از برنامه ریزی درست و مناسب دانست.
وی اظهار کرد: برای انجام وظیفه درست و خروجی مثبت عملکرد مرزبانی باید به اقدامات فرهنگی و اجتماعی و آموزش توجه شود.
وی، لازمه تولید علم را بارور نمودن توانایی ها در سطح پاسگاه ها نام برد و تاکید کرد: پژوهش و تحقیق پاسخ به نیاز است که با توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و شاخص های توقعات مردم می توان به سمت پیشرفت حرکت نمود.
وی، تعالی تغییرات، برنامه ریزی، دگرگونی در بعد نیروی انسانی و روش های خدمت رسانی به مردم، انجام بهینه وظایف و توجه به مهارت ها را از اقدامات موثر در کسب رتبه قابل توجه فرماندهی مرزبانی استان و هنگ های مرزی شهرستان ها عنوان کرد.
فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی، مبارزه با مشروبات الکلی، قاچاق کالا و ارز، سلاح غیرمجاز را عملکرد مثبت هنگ مرزی خداآفرین نام برد و خواستار هماهنگی و همدلی فرمانده جدید با شورای تامین و فرماندار خداآفرین در موضوعات اجتماعی و در راستای تشدید انسداد مرزها شد.
فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امنیت از نیازهای ضروری بشر در جامعه امروزی است، گفت: توسعه پایدار و امنیت پایدار لازم و ملزوم همدیگر هستند و توسعه پایدار مناطق مرزی از اولویت های دولت تدبیر وامید است.
امین امینیان، ارتقای فرهنگ عمومی در جهت کاهش آسیب اجتماعی را یکی از اهداف ناجا نام برد و افزود: ارتباط منسجم با مردم می تواند ضریب امنیت عمومی را گسترش دهد.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی زمانی موفق است که بتواند مشارکت مردمی را در ایجاد امنیت افزایش دهد و به تداوم امنیت پایدار کمک کند.
در این آیین از زحمات 14ماهه سرهنگ محمد حاجی زاده، سرپرست سابق هنگ مرزی خداآفرین قدردانی و سرهنگ 'محمود سیدزائر' به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان معرفی شد.
شهرستان خداآفرین با داشتن 150کیلومتر مرز مشترک آبی با کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان همسایه است.
این شهرستان با جمعیت 34هزار نفری دارای یک شهر سه بخش و 204روستا در فاصله 230کیلومتری تبریز در شمال شرق مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: الهام جوادزاده** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
/3038/7468/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد موقری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تا حدود پنج سال قبل تکدی گری سازمان یافته و به صورت تشکیلاتی در تعدادی از شهرهای آذربایجان شرقی از جمله تبریز وجود داشت که با درایت سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و همکاری مردم این موضوع در استان به طور کامل برطرف شد.

به گفته وی در آن زمان پرونده قضائی در دادستانی مرکز آذربایجان شرقی تشکیل و تشکیلات مربوطه به طور کامل از بین رفت که اغلب اعضای این باندهای تکدی گرایی ۲۰ نفره را اتباع خارجی تشکیل می‌دادند.

وی جمع آوری متکدیان از سطح شهرها را یکی از مأموریت‌ها و وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام و اضافه کرد: این مجموعه‌ها ملزم به جمع آوری و ساماندهی متکدیان هستند که در این راستا هماهنگی‌هایی به انجام رسیده و شرایط عمومی شهرهای بزرگ آذربایجان شرقی نسبت به سایر شهرهای کشور در این زمینه بهتر است.

موقری به مشارکت بالای مردم در شناسایی و جمع آوری متکدیان در آذربایجان شرقی اشاره و اظهار کرد: مؤسسه حمایت از مستمندان تبریز یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه‌های مردمی و غیردولتی در سالم سازی محیط شهری تبریز است که در جمع آوری و رسیدگی به امور متکدیان گام‌های بسیار مهم و مؤثری برداشته است.

وی از آحاد مردم آذربایجان شرقی به خصوص شهروندان تبریزی درخواست کرد تا نسبت به معرفی افراد متکدی به تشکل‌های غیرمردمی و نهادهای حمایتی اقدام کرده و هرگز به افرادی که در معابر اقدام به چنین کارهایی می‌کنند، مساعدت نکنند.

موقری نهادهایی همچون بهزیستی و کمیته امداد به همراه مؤسسه‌های مردمی را بهترین و مطمئن‌ترین مکان‌ها برای حمایت و پشتیبانی مالی و معیشتی از متکدیان واقعی دانست و بر همکاری مردم با این مجموعه‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6056495

دیگر خبرها

  • کشف داروی قاچاق توسط مرزداران جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • استان بوشهر در همه ابعاد از امنیت پایدار برخوردار است
  • آذربایجان شرقی در ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع یک کار ماندگار انجام دهد
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد + تصویر
  • اجرای طرح هوشمند سازی در اولویت برنامه‌های مرزبانی قراد دارد
  • شورای برنامه ریزی، شاهراه توسعه استان
  • ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر