Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدآباد - رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد گفت: امسال ۵۵ هزار وعده غذای گرم در موکب سردار شهید قهاری سعید در گردنه اسدآباد در بین زائرین اربعین حسینی توزیع می‌شود.

علی قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر از خدمات رسانی موکب سردار شهید قهاری سعید در محل گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: همه ساله این موکب در آستانه اربعین حسینی از سوی اداره اوقاف این شهرستان در محل محور گردنه اسدآباد دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی با اشاره به توزیع غذای گرم در محل این موکب به زائران حسینی خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۲۵ هزار وعده غذای گرم در بین زائران حسینی توزیع شد و امسال نیز پیش بینی می شود ۵۵ هزار وعده غذای گرم در بین زائرین مراسم عظیم اربعین حسینی توزیع شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد با اشاره به اینکه پذیرایی از زائران کربلای معلی به صورت رفت و برگشت در این موکب انجام می‌شود، افزود: پذیرایی زائران حسینی در مسیر رفت و  برگشت با غذای گرم خواهد بود و هم چنین توزیع میان وعده شامل کیک، کلوچه و چای نیز در این موکب صورت می گیرد.

وی با اشاره به تجهیز مسجد امام خمینی (ره) گردنه اسدآباد به موتورخانه و سیستم گرمایشی، گفت: برای این امر ۱۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد از نصب ۲ منبع آب ۱۰ هزار لیتری در محل این مسجد برای خدمات رسانی بهتر به زائرین خبر داد و عنوان داشت: برای این امر ۹ میلیون تومان هزینه گردیده است  .

وی بااشاره به بازدید استاندار همدان از فعالیت های موکب سردار شهید سعید قهاری سعید مستقر در مسجد امام خمینی(ره) گردنه اسدآباد، اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از تمامی ظرفیت خود در بحث خدمات رسانی به زائرین اربعین استفاده کرده و توانسته تا امروز به نحوه مطلوبی به این امر مهم بپردازد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم

جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: گردنه پیچ‌بن در مسیر قزوین - الموت - تنکابن، هرسال با آغاز فصل سرما و شروع نخستین برف زمستانی به دلیل حجم بالای بارش برف و به منظور حفظ ایمنی تردد کنندگان و جلوگیری از حوادث، توسط عوامل راهداری مسدود و پس از پایان فصل سرما و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردنه با سه هزار و ۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، مرتفع‌ترین گردنه استان قزوین است. 

استان قزوین دارای ۸۷ گردنه برف‌گیر است و بیش از هفت درصد عملیات برف‌روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد