Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های توسعه گردشگری در زمینه ورزش در استان اردبیل اجرا می‌شود که به طور حتم در رشد استان اردبیل نقش قابل توجهی دارد که به همین منظور در حال حاضر اجرای برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته که با اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه گردشگری استان یکی از برنامه‌های مهم و مشترک دستگاه‌های اجرایی استان است که خوشبختانه برنامه‌های مناسبی در این زمینه انجام شده که از این پس نیز سعی بر این خواهد بود تا بتوانیم همگام با توسعه ورزش که یکی از ارکان توسعه گردشگری در تمام مناطق محسوب می‌شود در این راستا پیشگام عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رشد اقتصادی در استان نیازمند توجه و اهتمام ویژه مسئولان است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و تمام سعی و اهتمام ما بر این است که بتوانیم در این زمینه خروجی‌های موفقی را به دست آورده و مشکلات و موانع پیش رو را به حداقل برسانیم.

بهتاج بیان کرد: صدا و سیمای استان نیز نقش مهمی در رشد و توسعه استان در تمامی ابعاد و جهات دارد که امیدواریم در ارتباط با توسعه ورزش نیز اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی رشد و توسعه استان را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

رشد اقتصادی در استان اردبیل نیازمند توجه و اهتمام ویژه مسئولان است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نخستین روز از رویداد مانوین که در پارک فناوری پردیس برگزار شد با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق، مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از فعالان حوزه فرهنگی و فناوری‌های نرم از کتاب‌ها و اسناد راهبردی حوزه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم رونمایی شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در این رویداد از اطلس کسب و کارهای صنایع خلاق ایران که برای کسب اطلاع از پراکندگی جغرافیایی این کسب و کارها و فعالان حوزه صنایع خلاق در پهنه کشور به همت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق منتشر شده است رونمایی کرد.

همچنین با حضور دهقانی، سامانه ایران دیتا، بزرگ ترین مرکز پردازش و سامان دهی داده های کشور که توسط خانه خلاق نقش کلیک راه‌اندازی شده است رونمایی شد. در ادامه نیز نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم، مجموعه مطالعات و گزارش‌های ارتقای تاب آوری و رقابت پذیری بین‌المللی با اتکا به توانمندی شرکت های خلاق و دانش بنیان در حوزه های فرهنگی و خلاق و تطبیق با سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم رونمایی شدند.

در بخش دیگری از افتتاحیه رویداد مانوین، برترین فعالیت‌ها در حوزه صنایع خلاق، فناوری‌های نرم و فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6100254

دیگر خبرها

  • توسعه باغداری و گردشگری در شهرستان گرمی دنبال می‌شود
  • قانون‌گذاری هوش مصنوعی اولویت مجلس نیست/ باید خط قرمزها روشن شود
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • «نقشه راه اجرای سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم» رونمایی شد
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم