Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:51:41 GMT

معاون استاندار: خانه احزاب همدان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۵۷۵۰

معاون استاندار: خانه احزاب همدان راه اندازی می شود

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری همدان سید سعید شاهرخی در دیدار با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی همدان با بیان اینکه در راستای رفع موانع موجود برای تشکیل خانه احزاب تلاش می شود افزود: فعالیت در تشکل های سیاسی هیچ نفع فردی و شخصی ندارد و تنها براساس عشق به وطن، نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه احزاب چشم بینا، زبان گویا و دست توانای مردم در تحقق ایده ها و خواسته هایشان هستند اضافه کرد: رسالت مهم احزاب نظارت و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان خاطر نشان کرد: دولت از نقد سازنده استقبال می کند و اگر نقدی وجود دارد باید توسط احزاب مطرح شود.
شاهرخی تصریح کرد: احزاب باید در لایه های مختلف اجتماعی نفوذ داشته باشند و با عضو گیری و برقراری ارتباط با این اقشار در مواقع مختلف تاثیرگذاری لازم را در هدایت افکار عمومی و ساماندهی آنها داشته باشند.
وی اضافه کرد: در استان همدان به دنبال ایجاد فضای باز سیاسی هستیم تا احزاب و تشکل های قانونی و شناسنامه دارها بتوانند فعالیت آزاد داشته باشند چرا که فعالیت احزاب در جهت تقویت نظام و دولت است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه باید برای تمامی احزاب فرصت برابر ایجاد کرد ادامه داد: فعالیت قانونی همه آنها مورد تایید و حمایت دولت خواهد بود.
شاهرخی درباره انتخاب مدیران در همدان گفت: کسانی باید مسئولیت قبول کنند که علاوه بر توانمندی و تخصص به برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند.
وی بر ضرورت حفظ سرمایه اجتماعی، ارتقای جایگاه زنان و جوانان، تقویت سازمان های مردم نهاد، انجمن های صنفی، تشکیل گروه های اندیشه ورز در حوزه جوانان و بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
یکشنبه هفته جاری در نخستین روز کاری معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نشستی با حضور استاندار و برخی از احزاب فعال استان در استانداری تشکیل شد که در این جلسه دبیران و مسئولان احزاب حاضر در جلسه دیدگاه ها، مواضع و مسائل مورد نظر خود را در ارتباط با مسائل مختلف بیان کردند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند