Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@22:44:55 GMT

بانوان و جوانان سرمایه های توسعه شهر و کشورند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۶۷۵۹

به گزارش امتداد نیوز، ابراهیم شیخ در حاشیه مراسم افتتاحیه سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی هدف از برگزاری این کنفرانس را توسعه منابع انسانی از طریق ارتقای سطح تخصصی و حرفه ای دانش مدیران و کارشناسان، به اشتراک گذاری دانش و تجارب بین المللی، ارتقای سطح توانمندی و پتانسیل مدیران این حوزه و بهره وری هرچه بهتر و بیشتر منابع انسانی در پیشبرد اهداف و سیاست های سازمان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه کنفرانس بین المللی منابع انسانی از سال ١٣٨٢ و در ابتدا به ریاست آقای دکتر نجفی برگزار شد، تصریح کرد: جانشین پروری و مدیریت استعدادها با تمرکز بر نقش زنان و جوانان”، موضوع اصلی سیزدهمین دوره این کنفرانس است.

وی با اشاره به تشکیل “انجمن مدیریت منابع انسانی ایران” به عنوان بزرگترین تشکل فعال حوزه منابع انسانی در کشور با بیش از ٢٠ هزار عضو، اظهار کرد: علاوه بر این، طراحی و اجرای جایزه تعالی منابع انسانی، تهیه و تدوین منشور اخلاقی مدیران منابع انسانی و تهیه و تنظیم نظام تأییدیه صلاحیت حرفه ای منابع انسانی از جمله دست آوردهای اجرایی ١٢ دوره قبلی این کنفرانس است.

شیخ، بررسی چالش های منابع انسانی در بنگاه های کسب و کار، بررسی آخرین دست آوردهای علمی و اجرایی حوزه مدیریت منابع انسانی، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه منابع انسانی، توسعه تکنیک های مدیریت منابع انسانی در سازمان های کشور و ارتقاء، توسعه و ترویج دانش منابع انسانی را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد و گفت: نقش منابع انسانی در اقتصاد مقاومتی با محوریت بهبود تولید و اشتغال، تحلیلی بر جایگاه و نقش منابع انسانی در برنامه ششم توسعه، راهکارهای ارتقای اشتغال پذیری سرمایه های انسانی، نقد و بررسی هرم سنی مدیران دولتی،  
بانوان به عنوان سرمایه بالقوه انسانی در توسعه کشور و جوانان به عنوان منابع عالی و ارزشمند برای توسعه اقتصادی جامعه، محورهای اصلی “سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی” است.

وی با اعلام اینکه آینده کسب و کار در جهان و تأثیر آن بر مدیریت منابع انسانی، تدوین استراتژی­های منابع انسانی در شرایط پیچیده و مبهم محیطی و سازمانی و الگوی رهبری اثربخش نسل­های آینده به عنوان محورهای بین المللی این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می گیرند، افزود: ارتقای قابلیت های مدیران منابع انسانی برای مواجهه با افزایش پیچیدگی های محیطی و سازمانی، شبکه­سازی حرفه­ای و توسعه منابع انسانی، نقش مدیران منابع انسانی در ارتقای ظرفیت تغییر و تحول در سازمان، نقش مدیران منابع انسانی در تقویت کارآفرینی سازمانی، توسعه مهارت های حرفه ای جوانان و آماده سازی آنها برای کسب و کار و فرصت سازی برای بروز خلاقیت و توانمندسازی بانوان، محورهای حرفه ای کنفرانس محسوب می شوند.

true برچسب ها : ابراهیم شیخ شهرداری تهران نیروی انسانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی