Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام تعاون و کار استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های حمایتی و برنامه‌های مشاغل خرد گفت: ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی استان زنجان اختصاص یافت.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: توسعه مشاغل خانگی یکی از برنامه‌های دولت در حوزه اشتغال است که در این راستا ایجاد 7 هزار و 800 فرصت شغلی در کشور برای این منظور پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهداف کمی استان زنجان در حوزه مشاغل خانگی را 156 فرصت شغلی برشمرد و گفت: تا به امروز با جذب 83 درصد از اعتبارات سال‌های گذشته 129 شغل خانگی ایجاد شده است.

قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه 19 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی با عاملیت بانک‌های توسعه تعاون و ملت در استان زنجان در نظرگرفته شده است ابراز کرد: این تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان با نرخ سود 4 درصد اعطا می‌شود.

این مسئول طرح‌های حمایتی را یکی از بخش‌های سیاست‌های اشتغال فراگیر عنوان کرد و افزود: در سطح کشور 60 هزار شغل برای طرح‌های حمایتی پیش‌بینی شده که سهم استان زنجان در حوزه مددجویان کمیته امداد یک هزار و 490 نفر است.

آبی‌پور با اشاره به اینکه تا کنون 687 نفر در قالب طرح‌های حمایتی صاحب شغل شدند بیان کرد: 46 درصد از برنامه‌های هدف‌گذاری شده محقق شده است.

وی سهم بهزیستی از محل طرح اشتغال حمایتی در سطح کشور را 20 هزار شغل خواند و گفت: از محل بانکداری پیوندی نیز اعطای تسهیلات برای 4 هزار نفر درنظر گرفته شده است.

قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه ابلاغی به استان زنجان برای اشتغال حمایتی افراد زیر پوشش بهزیستی 462 نفر و برای بانکداری پیوندی 103 نفر است تصریح کرد: این برنامه برای 254 نفر تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود