Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@19:41:56 GMT

جهانبخش: با رضا کری محترمانه داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۰۸۴۶

جهانبخش: با رضا کری محترمانه داشتیم

علیرضا جهانبخش بدون تردید ستاره اول تیم آلکمار است بازیکنی که در رقابت‌های فصل جاری لیگ هلند موفق شده با سه گل و هفت پاس گل آماری بسیار جالب توجه از خود بر جای بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش بدون تردید ستاره اول تیم آلکمار است بازیکنی که در رقابت‌های فصل جاری لیگ هلند موفق شده با سه گل و هفت پاس گل آماری بسیار جالب توجه از خود بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جهانبخش گفت‌وگویی اختصاصی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

از ویلم تیلبورگ عقب افتادیم اما برگشتیم

علیرضا جهانبخش – در چهار، پنج بازی خوب نتیجه گرفته بودیم بنابراین در دیدار خانگی مقابل ویلم تیلبورگ پیروزی و کسب سه امتیاز برای تیم ما خیلی مهم بود تا به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شویم. در این دیدار یک گل از تیم میزبان عقب افتادیم اما با تلاش زیاد گل خورده را جبران و با زدن گل دوم و سوم، پیروزی خوب سه بر یک را کسب کردیم.

خیلی خوب تا سوم جدول بالا آمدیم

علیرضا جهانبخش – در حال حاضر به رده سوم جدول صعود کردیم و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آژاکس تیم سوم جدول هستیم. در واقع تیم ما و آژاکس در امتیاز ۲۲ برابر هستند هر چند که آژاکس یک بازی کمتر هم نسبت به تیم ما دارد.

برای خودم همیشه پاس گل جالب‌تر بوده

علیرضا جهانبخش – برای خودم همیشه پاس گل خیلی قشنگ‌تر و جالب‌تر بوده است. خدا را شکر در ۹ بازی که برای تیمم بازی کردم موفق شدم آمار سه گل و ۷ پاس گل را از خودم بر جای بگذارم. البته من فقط در ۹ بازی حضور داشتم و در یک دیدار تیم‌مان به خاطر حضور در تیم ملی غایب بودم.

از آمارم رضایت دارم

علیرضا جهانبخش – آمارم را رؤیایی نمی‌دانم ولی آن را منطقی می‌دانم هر چند که اگر بازیکنان تیم‌مان بهتر از پاس‌های گلم استفاده می‌کردند آمار پاس گل‌هایم در آلکمار الان دو رقمی بود و با وجود آن که کمی از خط حمله دور بودم آمار سه گل در ۹ بازی برای من قابل قبول بوده است.

تیم هیرنووین فقط یک موقعیت گل داشت

علیرضا جهانبخش – خوشحالم که در دیدار مقابل تیم هیرنووین هم گل زدم و یک پاس گل خوب هم برای هم‌تیمی‌ام مهیا ساختم. تیم قوچان‌نژاد در دیدار مقابل تیم ما فقط یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که از روی آن به گل رسید، این در حالی بود که تیم ما تیم برتر میدان بود و موفق شد به گل رسیده و با پیروزی دو بر یک به پیروزی ارزشمندی مقابل هیرنووین برسد.

رضا واقع‌بینانه با من حرف زد

علیرضا جهانبخش – بعد از بازی رضا قوچان‌نژاد پیروزی تیم‌مان را به من تبریک گفت و پیروزی را حق تیم ما دانست. رابطه‌ام با رضا گوچی خیلی خوب است و رضا هم خیلی واقع‌بینانه گفت تیم برتر میدان آلکمار بوده و پیروزی را حق تیم ما دانست و از نمایش من ابراز رضایت کرد.

با رضا پیراهن‌های‌مان را عوض کردیم

علیرضا جهانبخش – فصل قبل شرایط‌مان طوری نشده بود که در پایان بازی با هم صحبت و پیراهن‌های‌مان را عوض کنیم اما بعد از بازی من به سمت رضا رفتم و بعد از صحبت با او پیراهن‌های‌مان را با هم عوض کردیم.

قبل از بازی کری ملویی با هم داشتیم

علیرضا جهانبخش – قبل از بازی کلی با رضا حرف زده، شوخی کردیم و برای هم کری ملویی خواندیم. رضا گفت برای بازی آماده‌ای و مشکلی نداری؟ او می‌گفت ما می‌بریم و از این جور حرف‌ها، کری‌هایی که البته همراه با احترام بود.

بازی‌های دشواری پیش رو داریم

علیرضا جهانبخش – شرایط‌مان در لیگ هلند به لحاظ امتیازی بسیار خوب است هر چند که بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما امسال تجربه فصل قبل را تکرار نمی‌کنیم و سرنوشت‌مان را به قهرمانی در جام حذفی گره نمی‌زنیم. امسال مطمئناً در لیگ هلند هم بهترین نتایج را می‌گیریم و از آنجا که در یورولیگ هم نیستیم با بیشترین تمرکز در لیگ و جام حذفی دنبال سهمیه هستیم.

سرمربی از من تعریف کرد

علیرضا جهانبخش – سرمربی هیچ تیمی به بازیکنش به طور مستقیم نمی‌گوید تو بهترین بازیکن تیم من هستی اما سرمربی ما بعد از بازی آخر کلی از بازی من تعریف کرد و از تأثیرگذاری‌ام گفت و از عملکردم ابراز رضایت داشت.

بازی سختی با رودا پیش رو داریم

علیرضا جهانبخش – در دیدار بعدی در خارج از خانه بازی سختی پیش رو داریم اما به جهت ماندن در جمع تیم‌های بالای جدولی حتماً تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را مقابل رودا کرکراد بگیریم.

خوشحالم که نمرات بالایی می‌گیرم

علیرضا جهانبخش – مسلماً این موضوع خیلی برای یک بازیکن لذتبخش است که بیشترین حضور را در تیم منتخب هفته داشته باشد و نماینده شایسته‌ای برای کشورش در لیگ هلند باشد. مطمئناً تمام تلاشم را انجام می‌دهم که تا پایان لیگ هلند بهترین باشم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد