Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:49:28 GMT

تامی آبراهام: هدفم این است که روزی به چلسی برگردم

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۰۸۵۶

تامی آبراهام: هدفم این است که روزی به چلسی برگردم

جوان آینده دار انگلیسی از وضعیتش می گوید.

طرفداری - ابراهام اعتقاد دارد که می تواند در دو بازی آینده تیم ملی انگلیس، بازی کند.

به گزارش bbc، تامی ابراهام که هم اکنون به صورت قرضی در تیم سوانزی بازی می کند در بازی های اخیرش عملکرد خوبی داشته است این بازیکن در 13 بازی اخیرش موفق شده 5 گل را به ثمر برساند او پس از دعوت به دو تیم ملی نیجریه و انگلیس تصمیم گرفت انگلیس را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهام سابقه بازی در تیم زیر 21 سال انگلیس را دارد و حالا از انگیزه بالایی برای بازی در تیم اصلی انگلیس برخوردار است.

ابراهام درباره بازی برای تیم ملی انگلیس گفت:

فقط می خواهم بازی کنم و این که توانایی انجام چه کار هایی دارم را به همه دنیا نشان بدهم. احساس می کنم کاملا آماده هستم اما انجام این کار آسان نخواهد بود. قصد دارم زیر نظر مربی تیم ملی تمرینات خوبی را انجام دهم تا به همه نشان دهم که چرا او (مربی) تصمیم گرفته است من را دعوت کنم. می خواهم به سختی کار کنم.

این بازیکن که سابقه بازی زیر نظر گرت ساوتگیت در تیم زیر 21 ساله های انگلیس را دارد، درباره این مربی می گوید:

گرت یک مربی عالی است و همیشه دوست دارد به جوانان اهمیت دهد و استعداد آن ها را کشف کند. بدیهی است که او به ما اعتماد به نفس می دهد. من مطمئن هستم که او مانند دوران موفقی که در تیم های پایه داشته است در اینجا نیز موفق خواهد بود. این خوب است که او به بازیکنان جوان هم اهمیت می دهد.

 این بازیکن درباره شرایطش در تیم سوانزی و بازگشت احتمالی به تیم چلسی در آینده گفت:

تمرکز اصلی من روی بازی برای سوانزی است ولی هدف من این است که روزی به چلسی بازگردم. من همیشه می خواهم بازی کنم و خودی نشان بدهم. چلسی بازیکنان فوق العاده ای را در اختیار دارد بنابراین فرصت بازی کردن در آن جا آسان به دست نمی آید پس در چنین مواقعی باید بازیکنی مانند من برای مدتی از چلسی دور شود و در تیمی دیگر نشان دهد که چقدر آماده است تا به تیم بازگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا