Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:02:14 GMT

ماجرای جادو در لیگ یک و ادراری که ریخته شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۳۶۱۵

جنجال جادو و جنبل و استفاده از ادرار برای باطل کردن آن ، به سوژه جدید فوتبال ایران تبدیل شده است و کار به آنتن زنده تلویزیون کشیده است.
به گزارش تابناک ورزشی، علی گویینی مسئول چمن ورزشگاه امام علی سیرجان، خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال، سیاوش اسدالله نیا عکاس باشگاه خونه به خونه، جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر و ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط تلفنی آمدند و درباره ماجرای عجیب طلسم و جادوگری در مسابقه گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گویینی در واکنش به رفتارهایی که در این بازی کنار زمین داشت و مایعی که پشت دروازه ریخت گفت: من به این مسئله اعتقاد دارم و اگر نداشتم نمی‌ریختم. اعضای تیم حریف با پودر دروازه شان را طلسم کرده بودند تا گل نخورند و ما روی آن مایع ریختیم تا طلسم را بشکنیم. مایع ادرار را هم از توپ جمع کن پشت دروازه گرفتم که سن پایینی دارد. خیلی از مردم به طلسم و چشم زخم اعتقاد دارند و همین الان اگر نظرسنجی کنید تعداد زیادی این مساله را تایید می کنند! عکس هایی که من برای شما فرستادم طلسم های باشگاه خونه به خونه بود که روی آن نوشته بود گل نمی خورند!
خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: من دیدم ایشان(مسئول چمن) پشت دوازه ایستاده و بچه های خونه به خونه گفتند احتمالا ایشان دارد برای دروازه بان ما جوسازی می‌کند و مشکل ایجاد کرده است. بلافاصله آمدم و پرسیدم چه کاری می کنی که گفت آمدم به توپ جمع کن ها آب بدهم! پس از آن من او را از ورزشگاه اخراج کردم. من ندیدم کسی روی خط دروازه پودری بپاشد و چیزهایی که ایشان درباره سحر و جادو می گوید همه اش خرافات است و ما قبول نداریم.
اسدالله‌نیا عکاس باشگاه خونه به خونه گفت: من عکس های مربوط به ریختن مایعات را گرفتم. من را از کنار زمین اخراج کردند و رفتم پشت فنس و مشکوک شدم و دیدم مایعی را می‌پاشد و وقتی دید نماینده فدراسیون پشت سرش است لیوان را به توپ جمع کند داد.
جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر گفت: به هیچ عنوان این مسائل را قبول نداریم و تایید نمی کنیم و مایه شرمساری است و شوکه شده ایم. در فوتبالی که روح جوانمردی جاری است به هیچ عنوان ابن مسائل وجود ندارد. این مساله را امروز در جلسه شورای تامین استان مطرح می کنیم.  ما از این مسئله خبر نداشتیم و روز شنبه اعلام کردیم این مسئله هیچ ربطی به باشگاه گل گهر ندارد و باشگاه ما از نظر مسائل فرهنگی جزو باشگاه های برتر است و ورزشگاه محل برگزاری بازی متولی خودش را دارد و ربطی به باشگاه ندارد.
در نهایت ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط آمدوگفت: در سه چهار روز گذشته تناقض مصاحبه های مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر در رسانه ها برای همگان مسائل را روشن کرده است. سرپرست تیم گفته ما آب پاشی می کردیم اما مدیرعامل می گفت پودر پاشیده اند. بعد می‌گفتند حوله روی خط دروازه بوده و بعد از سه روز آن را رسانه ای می کنند. این مسائل آنجا مسبوق به سابقه است و فروردین ماه هم آقای تارتار آن را مطرح کرده بود و کمیته اخلاق هم بررسی کرده بود. دروازه بان ما دقیقه ۳۰ بازی بارها اشاره می کرد یک نفر پشت دروازه تمرکز من را به هم می‌زند و هیچ کس نرفت او را بیرون کند. بین دو نیمه به آقای خیمه‌کبود گفتم این شخص  کیست که پشت دروازه است و آمدند او را بیرون کردند. اگر نوشته و حوله ای توی دروازه ما بود بین دو نیمه باید گزارش می دادند. چرا بلافاصله بعد از بازی نگفتند حوله ای بوده و سه روز بعد آن را مطرح کردند. من از کمیته اخلاق خواهش می کنم این مساله راپیگیری کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت

معاون سیما در آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسکی «عروسک خونه» تاکید کرد: امروز رویداد مهمی را برگزار کردیم امیدواریم که بتوانیم در آینده به شکل بین المللی آن را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه دومین جشنواره عروسک خونه با حضور معاون سیما، مدیر شبکه کودک، مدیران صداوسیما و تعدادی از هنرمندان شامگاه شنبه، ۸ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مریم سعادت، رضا فیاضی، مهدی صبایی، احسان مهدی، محمد بحرانی، هومن حاجی عبداللهی، ساقی زینتی، ناصر دادشکر، عادل بزدوده و محمد لقمانیان از جمله هنرمندانی بودند در مراسم حضور داشتند.

محسن برمهانی، معاون سیما در سخنانی به اهمیت برگزاری این جشنواره عروسکی اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا تشکر می‌کنم از همه کسانی که این رویداد را برای دومین سال برگزار کردند. این اتفاق، اتفاق مهمی است در دوره‌ای که تولید محصولات برای کودکان و نوجوانان بیشتر به حوزه انیمیشن و کارتون روی آورده و خیلی جاها کار عروسکی فراموش شده است بنابراین گرفتن زیر بغل گونه عروسکی کار بسیار بزرگی است.

وی تاکید کرد: جشنواره «عروسک خونه» رویدادی است که در دومین سال برگزاری اس ۲۰ میلیون نفر به آن رای دادند و من در همین جا از همه آن‌هایی که ما را همراهی کردند تشکر می کنم که آنقدر خوب توانستند مخاطبان و بچه‌ها را به میدان بیاورند. امیدواریم در سال‌های آینده این اتفاق با شکوه‌تر و با ابعاد بزرگتر برگزار شود. خیلی امید داریم که حتی بتوانیم روزی این رویداد را به شکل بین المللی برگزار کنیم چون هم فضا داریم و هم خلا آنرا داریم.

برمهانی در پایان اعلام کرد: آقای جبلی، رئیس سازمان صداوسیما قرار بود حتماً در این مراسم شرکت کنند اما به خاطر پیش‌آمدی نتوانست و بنده از جانب ایشان حضور پیدا کردم و بابت حضور تک تک شما تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف عروسکی از شهرهای مختلف تقدیر شد.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی