Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان به وعده‌های خود در رابطه با پروژه‌های عمرانی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بناب در مجلس، ضیاءالله اعزازی در نشست بررسی مسائل و مشکلات میدان معلم شهرستان بناب با انتقاد از طولانی شدن روند اتمام این پروژه گفت: قرار است به‌زودی مبالغی در اختیار پیمانکار پروژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با بیان اینکه پروژه پل روزگذر میدان معلم صرفاً برای مردم این شهرستان نیست، افزود: مسئولان وزارت راه و شهرسازی اگر به وعده‌های خود عمل کنند شاهد تکمیل و اتمام این پروژه خواهیم بود.

اعزازی ادامه داد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مردم سایر شهرها و استان‌های کشور از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی از مسئولان شهرداری بناب و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان نیز خواست تا با امضای صورت جلسه‌ای ظرف یک ماه آینده نسبت به آغاز و اجرای جابه‌جایی تأسیسات پل میدان معلم بناب اقدام کنند.

فرماندار بناب نیز در این جلسه گفت: تأخیر در پروژه میدان معلم مردم و مسئولان را کلافه کرده است.

ولی الله فرج اللهی با انتقاد فرماندار از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه اظهار داشت: وعده‌های وزیر و معاونان ایشان در بازدیدهای متعدد از پروژه پل روگذر این میدان برای تکمیل طرح بی‌نتیجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم منطقه همچنان چشم انتظار یاری و تحقق وعده‌های مسئولان هستند، ابراز داشت: علی‌رغم اینکه محدودیت اعتبارات را در کشور شاهد هستیم ولی تأخیر این پروژه واقعاً مردم و مسئولان را کلافه کرده است. در این جلسه دنبال راهکاری هستیم که با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به جابه‌جایی تأسیسات میدان معلم اهتمام لازم به‌عمل آید.

نادر داوودی نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرداری بناب 6 سال است مشکلات میدان معلم را تحمل می‌کند. علی‌رغم اینکه پروژه میدان معلم جزو طرح‌های تعریف شده شهرداری نیست ولی باز مشکلات این طرح را با خود یدک می‌کشد.

شهردار بناب با بیان اینکه شهرداری بناب نیز در کنار سایر مسئولان و شهروندان بنابی بیش از 6 سال است مشکلات میدان معلم را تحمل می‌کند و این در حالی است که خیل زیادی از مردم این پروژه را متوجه شهرداری دانسته و از شهرداری گله‌مند هستند، افزود: در سال 1393 پیشنهاد کردیم تکمیل این پروژه را در قبال واگذاری زمین به شهرداری بناب واگذار نمایند که مجموعه راه و شهرسازی با آن مخالفت کرد.

وی سپس ابراز داشت: در بحث جابه‌جایی تأسیسات بایستی 19 تیر چراغ برق جابه‌جا شوند و 410 متر جدول کاری، 960 متر پیاده‌روسازی و 177 اصله درخت جابه‌جا شوند که بر اساس برآورد صورت گرفته جابه‌جایی این تأسیسات 727 میلیون تومان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری‌های لازم برای به سرانجام رسیدن این پروژه هستیم، گفت: باید با کمک و تعامل این پروژه به پایان برسد.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم

فرماندار همدان، گفت: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم گرامیداشت روز شوراها با حضور شهردار همدان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، فرماندار همدان رئیس و اعضای شورای اسلامی استان همدان و شهرهای جورقان و مریانج در مرکز همایش‌های قرآنی همدان برگزار شد.

مسلم مخفی در این همایش با بیان اینکه در امر مشارکت مردم ضعف داریم و باید به آن بپردازیم، افزود: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند.

فرماندار همدان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنقدر این موضوع اهمیت دارد که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تاریخ غرب آسیا را به دو قسمت تقسیم کنیم، پیش از حمله وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق است و آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این همایش با اشاره به اینکه طبق قانون تمام مصوبات شورای شهر باید به تایید هیئت تطبیق برسد گفت: امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت داشتند، بتوانیم با همدلی، وحدت و هماهنگی کارهای مردم و شهر را پیش ببریم.

مسگریان با بیان اینکه نباید اختلاف خود را به سطح عمومی جامعه بکشانیم عنوان کرد: مردم از اینکه بشوند کسانی که تصمیم‌گیرنده و مجری برای آنها هستند اختلاف دارند خسته اند، چه برسد به اینکه اختلاف نظر در مورد مسائل پیش پا افتاده باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام، جسارت آمیزترین تصمیم شورای شهر بود

شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شهرداری همدان طبق سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از خدمات ارزشمند این دوره مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله اتمام تقاطع های غدیر، سردار همدانی، بازار سینا بود.

سید مسعود حسینی عنوان کرد: اصلی‌ترین موضوع در شورای اسلامی دوره جدید که شاید جسارت‌آمیزترین تصمیمی که در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی بوده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و مدیریت شهری و شورای شهر فعلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: پل سردار همدانی و پل غدیر را به عنوان نماد و اصلی‌ترین محور کار عملیاتی اجرایی کردیم که خوشبختانه در حل معضل ترافیک به ویژه در ایام اربعین نیز تاثیرگذار بوده است همچنین در مورد اجرای پروژه الماس غرب و انتقال مغازه‌های اطراف پل غدیر در راستای کاهش ترافیک شهر همدان حدود 40 مغازه در کنار پل غدیر با تعریض زمین‌هایی انتقال داده شد و بخشی از ورودی شهر همدان نیز اصلاح شد.

شهردار همدان با تاکید بر کار مطالعاتی بر روی پروژه های شهر گفت: حدودا 18 ماه مطالعات زیرگذر شهید مدرس انجام شده و طبق نظر معتبرترین شرکت‌ها به تصمیم ساخت پروژه زیرگذر رسیدیم، حتما طبق موضوعات فنی موجود دغدغه‌ها را هم در اجرای این پروژه رفع می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه رویکرد عمرانی مطالعه محور به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری است اعلام کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح و دور برگردان در چهارراه پیشاهنگی انجام خواهد شد که اقدامات مطالعاتی این پروژه در حال انجام است تا عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

وی اظهار داشت: 85 درصد زیرساخت‌های مراجعات غیرحضوری مردم را با شهرداری الکترونیک فراهم کردیم و امروز70درصد خدمات ما در شهرداری غیرحضوری انجام می‌شود و امروز میانگین آن به یک ماه تا 45 روز رسیده و این قابلیت در شهرداری همدان وجود دارد که پروانه شهرسازی را در دو هفته صادر کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود