Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با توجه به بهره برداری از فاز یک مجتمع توانبخشی ایثار تخصیص اعتبار لازم برای اجرای فاز 2 این مرکز ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم تشکری روز سه شنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: این استان دارای 2هزار و 121شهید، 6 هزار جانباز و 435 نفر آزاده است که سرجمع جامعه هدف و خانواده آنان حدود 54 هزار نفر است که باید به آنها خدمات رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در دولت یازدهم به پشتوانه مسئولان نظام گام های مثبتی برای خانواده شاهد و ایثارگر برداشته شده است که افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بوشهر از این جمله است.
تشکری با اشاره به فعالیت های انجام شده در بنیاد شهید بوشهر در دولت تدبیر و امید گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا دراستان باعث شد بنیاد شهید بوشهر 2 سال پی در پی در کشور رتبه نخست را کسب کند.
وی بیان کرد: ساخت فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بوشهر با 140میلیارد ریال در چهار هزار و 850 مترمربع با تجهیزات به روز و در مناسبت ترین مکان شهر بوشهر از دیگر اقدام های انجام شده در دولت یازدهم است.
وی افزود: ساخت و تجهیز ساختمان اداری شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم و جم، محصورکردن گلزار شهدا با جذب و تخصیص اعتبارات استانی به منظور دسترسی بهتر والدین معظم شهدا به دلیل کهولت سن، گرما و گرد و خاک از جمله این فعالیت هاست.
تشکری گفت: احداث بزرگترین اردوگاه فرهنگی و ورزشی جنوب کشور در متراژ پنج هزار مترمربع از دیگر برنامه های این اداره کل است که درمراحل کارشناسی آن هستیم.
وی با اشاره به لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه گفت: حدود 2 سال است که شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت به ریاست رئیس جمهوری تشکیل شده و در استانها ریاست این شورا به عهده استاندار و در شهرستان ها فرمانداران مسئول این شورا هستند.
استاندار بوشهر گفت: تلاش می شود در مسیر جدید سربلند بیرون آئیم و آن را بدرستی به منزل برسانیم.
عبدالکریم گراوند افزود: با وجود محدودیت منابع مالی ولی در دولت تدبیرو امید کارها و اقدام های بزرگی در حوزه توسعه ای و زیرساختی بویژه در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است.
وی اظهار کرد: اجرای طرح های ناتمام در دولت یازدهم از جمله افتخارات این دولت است که طرح مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثار نمونه ای از آنهاست که امروز در بیشتر استان های کشور این طرح اجرا شده است.
گراوند افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران که افضل نهادهاست کاری ارزشمند و مهم است.
وی گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و در این ارتباط برای خدمت رسانی به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود.
استاندار بوشهر افزود: برای انجام طرح ها و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر