Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رشیدی در گفتگو با امتداد نیوز، اظهار داشت:  موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) طی این ایام فعالیت گسترده ای را در کربلای معلا آغاز کرده و به لطف خداوند متعال زائران عزیز از خدمات این موکب رضایت دارند و ان شاءالله مورد قبول اهل بیت علیهم السلام واقع گردد.

رشیدی اظهار داشت: موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) از  سه سال پیش راه اندازی شد، سه سال پیش مدرسه ای مخروبه و بلا استفاده در کربلا یافتیم و با یاری خداوند شروع به تعمیر و تجهیز آن برای استفاده به عنوان موکب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته به کمک جمعی از  جوانان استان، اقدامات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران را انجام دادیم و در هر وعده‌ی صبحانه، نهار و شام بیش از ۲۵۰۰ نفر را با بهترین غذاهای ایرانی اطعام کردیم و از کمک و همراهی ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی بهره بردیم.

وی بااشاره به پذیرایی موکب کریم اهل بیت علیهم السلام از زائران کشورهای دیگر، گفت: زائرانی که به موکب کریم اهل بیت می آمدند از خدمات ارائه شده بسیار راضی بودند و خداوند را شاکریم که کرمانشاهی ها، ایران را در کربلا سربلند کردند.

رشیدی افزود: امسال همه تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و کمیت بحث پذیرایی و اسکان و اطعام در موکب کریم اهل بیت(ع) به کار گرفتیم و چند تیم برای خدمت رسانی به این موکب در کربلای معلی اعزام کردیم و عوامل اجرایی هم اکنون در کربلای معلی مستقر هستند.

وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام گفت: حمام و چندین چشمه سرویس بهداشتی، ۴ منبع آب، مکانهای استراحت برای زائران را فراهم کردیم، روزانه در هر وعده ۳۰۰۰ نفر را اطعام می‌کنیم و در مجموع روزانه ۱۰۰۰۰ نفر اطعام می‌شوند، در بحث اسکان نیز ظرفیت برای ۱۲۰۰ نفر  وجود دارد و سه برابر ظرفیت موکب نیز برای پذیرایی پیش بینی شده است.

مسئول موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام گفت، اقامه نماز جماعت در هر سه وعده، برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز و بین المللی، برگزاری حلقه‌های تفسیر قرآن، اقامه عزادار بعد از نماز مغرب و عشا همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه و سینه زنی را داریم.

رشیدی افزود: از حضور مداحان خوب و ممتاز استان و کشور از جمله سید محمد جوادی، محمد سهرابی، سید مجید بنی فاطمه، استاد میرباقری، استاد سیب سرخی، نریمان پناهی و دیگر مادحین و ذاکران بهره‌مند هستیم.

وی با اشاره به تداوم فعالیت‌های موکب کریم اهل بیت علیهم السلام در بحث اسکان و پذیرایی از زائران بعد از مراسم اربعین گفت: خدمات رسانی تا دو روز بعد از اربعین ادامه می‌یابد.

رشیدی افزود: کادری مجرب از پزشکان عمومی و پرستاران نیز در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام حضور دارند و خدمت رسانی می‌کنند، درمانگاه صحرایی و اقلام زیاد دارویی نیز در موکب فراهم کردیم.

true برچسب ها : اربعین 96 زائران اربعین کربلای معلی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود