Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:46:16 GMT

فعالیت گسترده موکب کریم اهل بیت (ع) در کربلای معلی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۴۸۳۴

فعالیت گسترده موکب کریم اهل بیت (ع) در کربلای معلی

کرمانشاه- مسئول موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) گفت: موکب کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام فعالیت گسترده ای در کربلای معلی انجام می‌دهد.

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) طی این ایام فعالیت گسترده ای را در کربلای معلا آغاز کرده و به لطف خداوند متعال زائران عزیز از خدمات این موکب رضایت دارند و ان شاءالله مورد قبول اهل بیت علیهم السلام واقع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی اظهار داشت: موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) از  سه سال پیش راه اندازی شد، سه سال پیش مدرسه ای مخروبه و بلا استفاده در کربلا یافتیم و با یاری خداوند شروع به تعمیر و تجهیز آن برای استفاده به عنوان موکب کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته به کمک جمعی از  جوانان استان، اقدامات لازم برای اسکان و پذیرایی از زائران را انجام دادیم و در هر وعده‌ی صبحانه، نهار و شام بیش از ۲۵۰۰ نفر را با بهترین غذاهای ایرانی اطعام کردیم و از کمک و همراهی ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی بهره بردیم.

وی بااشاره به پذیرایی موکب کریم اهل بیت علیهم السلام از زائران کشورهای دیگر، گفت: زائرانی که به موکب کریم اهل بیت می آمدند از خدمات ارائه شده بسیار راضی بودند و خداوند را شاکریم که کرمانشاهی ها، ایران را در کربلا سربلند کردند.

رشیدی افزود: امسال همه تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت و کمیت بحث پذیرایی و اسکان و اطعام در موکب کریم اهل بیت(ع) به کار گرفتیم و چند تیم برای خدمت رسانی به این موکب در کربلای معلی اعزام کردیم و عوامل اجرایی هم اکنون در کربلای معلی مستقر هستند.

وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام گفت: حمام و چندین چشمه سرویس بهداشتی، ۴ منبع آب، مکانهای استراحت برای زائران را فراهم کردیم، روزانه در هر وعده ۳۰۰۰ نفر را اطعام می‌کنیم و در مجموع روزانه ۱۰۰۰۰ نفر اطعام می‌شوند، در بحث اسکان نیز ظرفیت برای ۱۲۰۰ نفر  وجود دارد و سه برابر ظرفیت موکب نیز برای پذیرایی پیش بینی شده است.

مسئول موکب کریم اهل بیت امام حسن (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام گفت، اقامه نماز جماعت در هر سه وعده، برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان ممتاز و بین المللی، برگزاری حلقه‌های تفسیر قرآن، اقامه عزادار بعد از نماز مغرب و عشا همراه با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه و سینه زنی را داریم.

رشیدی افزود: از حضور مداحان خوب و ممتاز استان و کشور از جمله سید محمد جوادی، محمد سهرابی، سید مجید بنی فاطمه، استاد میرباقری، استاد سیب سرخی، نریمان پناهی و دیگر مادحین و ذاکران بهره‌مند هستیم.

وی با اشاره به تداوم فعالیت‌های موکب کریم اهل بیت علیهم السلام در بحث اسکان و پذیرایی از زائران بعد از مراسم اربعین گفت: خدمات رسانی تا دو روز بعد از اربعین ادامه می‌یابد.

رشیدی افزود: کادری مجرب از پزشکان عمومی و پرستاران نیز در موکب کریم اهل بیت علیهم السلام حضور دارند و خدمت رسانی می‌کنند، درمانگاه صحرایی و اقلام زیاد دارویی نیز در موکب فراهم کردیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!