Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خروج وینکس و کین، جیک لیورمور هافبک وست بروم به تیم ملی انگلیس فرا خوانده شد.

طرفداری - با کنار رفتن این دو بازیکن از لیست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای دو بازی دوستانه با تیم های ملی آلمان و برزیل، جیک لیورمور هافبک وست بروم به عنوان جایگزین وینکس به تیم ملی دعوت شده است. حال گرت ساوتگیت باید در خصوص افزودن یک مهاجم دیگر به تیم تصمیم  گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در جمع مهاجمان سه شیرها، جیمی واردی، مارکوس رشفورد و همچنین تامی آبراهام حضور دارند.

به گزارش اسکای، وضعیت این دو بازیکن تاتنهام روز دو شنبه توسط تیم پزشکی باشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است و طی صحبتی که با ساوتگیت صورت گرفته، تصمیم گرفته شد آنها در دو بازی دوستانه آتی حضور نداشته باشند.

وینکس در پیروزی تاتنهام بر کریستال پالاس دچار پیچ خوردگی مچ پا شد و بین دو نیمه تعویض شد. کین اما با وجود برخوردی در اوایل مسابقه، در انتهای بازی جای خود را به فرناندو یورنته داد. پیش از این مهاجم اول تاتنهام و تیم ملی انگلیس مصاف در برابر منچستریونایتد که به شکست این تیم انجامید را به واسطه مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود.

از میان ملی پوشان تاتنهامی، دله آلی نیز مسابقات دوستانه ملی  را به علت مصدومیت همسترینگ از دست می دهد. او در بازی روز یک شنبه در میان تماشاگران نشسته بود. همچنین مایکل کین مدافع اورتون پس از بازگشت از مصدومیت و حضور در پیروزی 3-2 بر واتفورد به جمع سه شیر ها خواهد پیوست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳

آرسنال در خانه تاتنهام، در دربی شمال لندن، موفق شد ۳-۲ به ‏پیروزی برسد تا یکی از دشوارترین موانع هفته‌های آخر را از پیش رو ‏بردارد. ‏

دریافت 137 MB

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن