Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز با انجام 9 بازی بین 18 مدعی صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود و تیم صبای قم در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم اکسین البرز خواهد بود.

دیدار صبای قم و اکسین البرز از ساعت 14:45 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی برگزار می‌شود که صبا از پنج بازی خانگی قبل مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان، ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز یک باخت و چهار تساوی در کارنامه دارد و هنوز در خانه موفق به کسب پیروزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ناموفق فوتبال قم در 6 دیدار خارج از خانه نیز دو تساوی با تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و ایرانجوان بوشهر، یک برد مقابل تیم راه‌آهن تهران و سه باخت مقابل تیم‌های خونه به خونه بابل، برق جدید شیراز و مس کرمان کسب کرده و در حال حاضر با 9 امتیاز بین 18 تیم در مکان پانزدهم جدول جای دارد.

بازی هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با تیم اکسین البرز برای صبای قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا صبا در صورت تداوم ناکامی‌ها ممکن است در جدول رده‌بندی جایگاه پانزدهم خود را هم از دست داده و با توجه به سایر نتایج از این جایگاه نیز پائین‌تر برود.

صبای قم امروز برابر تیم اکسین البرز کار بسیار سختی پیش‌رو دارد زیرا از جمع بازیکنان این تیم امید ابوالحسنی و کمیل محمدی به دلیل محرومیت از بازی و علی احمدی، آرش عبدلی و سجاد کرمان به دلیل آسیب‌دیدگی غایب هستند و خبر حاشیه‌ای از اردوی صبای قم، اعتصاب نادر باقری مربی دروازه‌بان‌های این تیم به دلیل تعهد نداشتن اسپانسر صبا به وعده‌های پرداخت دستمزد قرارداد وی است و بدین‌ترتیب نادر باقری نیز امروز در اردوی صبا غایب است.

انتهای پیام/ش

غیبت پنج بازیکن کلیدی صبای قم در نبرد با اکسین البرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد