Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@13:21:39 GMT

نرخ‌های پاییزی اجاره‌ مسکن در برخی مناطق تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۸۲۱۳

نرخ‌های پاییزی اجاره‌ مسکن در برخی مناطق تهران

به گزارش تسنیم، در منطقه یک و در محدوده قیطریه رهن واحد مسکونی 100 متری با سن 4 سال 30 میلیون تومان با اجاره ماهانه چهار میلیون و 600 هزار تومان است. در نیاوران آپارتمان 95 متری 5 ساله با شرایط 50 میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه 3 میلیون تومانی فایل شده است.

در منطقه 6 و خیابان ساعی رهن و اجاره یک واحد 75 متری با پارکینگ و انباری و عمر سه ساله به ترتیب 43 میلیون و یک میلیون و 600 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول پیش یک آپارتمان 16 ساله واقع در محدوده پارک لاله 10 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 700 هزار تومان است. این واحد مسکونی نه پارکینگ دارد و نه انباری.

در منطقه 11 و در محله دخانیات واحد مسکونی 55 متری 15 ساله با رهن 15 میلیون تومان و اجاره ماهانه 500 هزار تومانی در فایل بنگاه‌های املاک قرار گرفته است. رهن کامل آپارتمان 80 متری 45 ساله واقع در میدان راه‌آهن فاقد انباری و پارکینگ 55 میلیون تومان است.

در خیابان مخصوص رهن کامل آپارتمان 45 متر نوساز فاقد انباری و پارکینگ 50 میلیون تومان است. در همین منطقه و در محله دانشکده افسری رهن یک واحد مسکونی 5 ساله 85 متری بالغ بر 90 میلیون تومان است. اجاره ماهانه این آپارتمان که هم پارکینگ دارد و هم انباری 300 هزار تومان است.

در منطقه 22 هم متراژ واحدهای مسکونی بالاتر است و هم این‌که با قیمت‌های مناسب‌تری می‌توان در این منطقه آپارتمان‌های اجاره‌ای پیدا کرد.

رهن یک واحد 125 متری 2 سال ساخت واقع در پیکان‌شهر 48 میلیون تومان و اجاره آن یک میلیون و 500 هزار تومان است. واحد 180 متری 4 ساله در همین محله ماهانه 2.5 میلیون تومان اجاره ماهانه دارد، این واحد دارای پارکینگ و انباری 10 میلیون تومان پول پیش هم می‌خواهد.

در شهرک راه‌آهن غربی رهن واحد مسکونی 80 متری بدون انباری و دارای پارکینگ 15 میلیون تومان تعیین شده، اجاره ماهانه این آپارتمان یک میلیون تومان است.

در محله نارمک رهن کامل واحد 70 متری دارای پارکینگ 90 میلیون تومان است. در همین منطقه اجاره ماهانه آپارتمان 75 متری 36 ساله 150 هزار تومان است، رهن این واحد مسکونی که نه انباری دارد و نه پارکینگ 60 میلیون تومان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟