Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سراسری مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

دکتر میرمسعود فاطمی معاون فرهنگی دانشجویی و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اعلام این خبر گفت: «این نشست تخصصی با هدف هم اندیشی استادان گروه معارف و مسئولان ارشد با محوریت چگونگی تنوع بخشی به مباحث درسی و معرفی کتابها و تالیفات جدید برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با اندیشه های سیاسی، اجتماعی حضرت امام، خطبه ها و کلام نورانی نهج البلاغه و کیفیت تدریس تفسیر قرآن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فاطمی اظهار کرد: «در این نشست نحوه دسترسی به آمار ساعات تدریس استادان از طریق سامانه برای ارتقای سطح کیفی آموزش از طریق ارزشیابی علمی استادان تمام وقت و حق التدریس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.»


دکتر سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هم آمادگی این دانشگاه را نسبت به همکاری با گروه های معارف اسلامی بیش از گذشته اعلام کرد و دستاوردهای پزشکی در سال های اخیر را مرهون زحمات پزشکان فعال و دلسوز جامعه پزشکی ایران در از بین بردن بیماری های عفونی در کل کشور دانست.

به گزارش آنا، حجت الاسلام ابوالقاسم طیبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام وفایی مدیر کل فرهنگی و دبیر کمیته معارف استان تهران، حجت الاسلام مبشری مدیر گروه های معارف اسلامی دانشگاهها و جمعی از استادان و اعضای کمیته معارف اسلامی استان در این نشست حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه