Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- سرپرست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: قرارداد 'باربارو فرناندز خیمنز' مربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران هنوز پایان نیافته و او 23 روز مرخصی گرفته است.

به گزارش ایرنا، افشین داوری روز سه شنبه در نشست مجمع انتخاب رئیس هیات بوکس چهارمحال و بختیاری افزود: پدر خیمنز در حال مرگ است و او برای سرکشی به خانواده به مدت 23 روز از ایران مرخصی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، این که عده ای اعلام می کنند که پول بیت المال نباید برای این مربی هزینه می شد، درست نیست چرا که شرکتی که با این مربی قرارداد بسته اعلام کرده است خیمنز پس از این دوران به ایران بر می گردد.
داوری افزود: در این زمینه با کاردار سفارت کوبا در تهران نیز رایزنی و اعلام شده که این مربی به تعهدات خود پایبند است و او تا پایان دی ماه قرارداد دارد.
به گفته وی، ناطق نوری و اعضای تیمش از بنیانگذاران بوکس نوین در ایران هستند و این افراد تمام تلاش خود را برای بوکس انجام دادند و باید همیشه قدردان این تیم بود.
وی افزود: در مدت سه ماه اخیر 5.5 میلیارد ریال از بدهی های فدراسیون بوکس پرداخت شده است و اردوهای تیم ملی نیز از این پس در شرایط بهتری مانند هتل المپیک برگزار می شود.
داوری گفت: باید شرایط لازم را برای قهرمانی ملی پوشان فراهم کنیم.
وی از ایجاد دبیرستان بوکس در کشور خبر داد و گفت: ایجاد دبیرستانها برای همگانی شدن این رشته و تربیت بوکسورها همراه با ارائه مدرک است.
وی تصریح کرد:مسابقات بوکس ارتش نیز با حضور ورزشکاران این رشته در دی ماه امسال برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشته ورزشی بوکس در این استان قدمت زیادی دارد و بوکسورهای این استان در دهه های مختلف موفق به کسب عنوان های قهرمانی در کشور شده اند.
عبدالرحمان قاسمی افزود: برای توسعه ورزش بوکس باید این رشته در شهرستان ها طرحهای استعدادیابی را برگزار کند.
به گزارش ایرنا، در این مجمع کیقباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی چهارمحال و بختیاری بعنوان رئیس هیات بوکس این استان انتخاب شد.
چهارمحال و بختیاری یکصد بوکسور دارد که در سه دهه اخیر بوکسورهای این استان به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.
@IRNAshahrkord
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏

به گزارش "ورزش سه"، ‏پاکو خمس در دوران حضور در ایران به عنوان ‏سرمربی تراکتور نه تنها بین هواداران این تیم بلکه بین بسیاری از ‏فوتبالدوست‌های ایرانی سرمربی‌ای محبوب بود اما او اخیرا به شکلی ‏غیرمنتظره به همکاری با تراکتور پایان داده و ایران را ترک کرد. ‏

پاکو خمس چه به عنوان فوتبالیست، زمانی که پیراهن رئال زاراگوزا و ‏تیم ملی اسپانیا را به تن می‌کرد و چه به عنوان مربی در تیم‌هایی مثل ‏رایو وایه‌کانو، گرانادا و تراکتور سال‌ها با فوتبالیست‌ها سر و کار داشته ‏است. ‏

دختر این مربی اسپانیایی که به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه‌های ‏اجتماعی شناخته می‌شود امروز در یک مصاحبه صحبت جالبی درباره ‏پدرش مطرح کرد و گفت پاکو خمس با توجه به شناختی که از ‏فوتبالیست‌ها دارد به او توصیه مهمی کرده است: "هرگز با یک ‏فوتبالیست ازدوج نکن". ‏

نادیا خمس در یک مصاحبه گفت: "پدرم به من گفته هرگز با یک ‏فوتبالیست ازدواج نکن. حتی به فوتبالیست‌ها فکر هم نکن. من هم ‏به توصیه پدرم گوش کردم". ‏

خمس از دسامبر 2022 به ایران آمد و هدایت تراکتور را به عهده ‏گرفت. با وجود تنش‌هایی که گهگاه در نشست‌های خبری این سرمربی ‏اسپانیایی رخ می‌داد او با بازیکنانش رابطه خوبی داشت و همه ‏کسانی که با پاکو کار کرده‌اند از او به نیکی یاد می‌کنند. ‏

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است