Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: متاسفانه برخی ها، باشگاه نفت را به عنوان پله ترقی خود در فوتبال تصور کرده اند.

ناصر فریاد شیران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: گل محمدی بالاترین مقام رسمی و قانونی ورزش تهران،? به ­عنوان مسئول کمیسیون، ماده 5 مالکیت جهانیان را لغو اعلام کرده است.

وی گفت: من اگر ناصرفریادشیران هستم چه این باشگاه باشد چه نباشد، نام و تاریخچه خود را در فوتبال ایران دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر هم به ­عنوان بازرس قانونی کانون مربیان فوتبال ایران فعالیت می کنم.

فریاد شیران افزود: ­معتقدم متهم ردیف اول مشکلات بوجود آمده برای باشگاه نفت تهران بیژن تاجیک است. این همان فردی است که با دنیامالی و دیگر نماینده های استان گیلان به دنبال نابودی کامل باشگاه نفت تهران بودند و تصویب کردند که این تیم باید به استان مرکزی برود.

وی ادامه داد: ­سال 89 بود که به کمک رسانه ها مانع از انتقال این تیم شدیم و به نوعی رسانه ها مصوبه هیئت دولت را وتو کردند.
پیشکسوت فوتبال گفت: زمانیکه نفت لیگ برتری شد من دستیار فرکی بودم، تاجیک فرد خوبی است اما هیچ اطلاعاتی در مورد فوتبال ندارد و به تازگی در جریان امور قرار گرفته و همین موضوع باعث نابودی فوتبال و تیم نفت شده است.

فریاد شیران افزود: این فرد توسط یکسری افراد دیگر از جمله لطف الدین جوادی باعث شدند تا وزیر نفت عصبانی شده و دستور انتقال نفت تهران را بدهد، اعضای هیئت مدیره افراد غیرمتخصص، ناشی و ناوارد هستند. آنها با تصمیمات اشتباه خود به فوتبال پایتخت خیانت کردند.

وی تصریح کرد: طبق قوانین بازرسی کل کشور، افراد بازنشسته اجازه عضویت در هیئت رئیسه را ندارند این موضوع شامل چند نفر از اعضای باشگاه نفت می شود در وضعیتی به مراتب بدتر برخی از سهام داران ازجمله عباسی، عماد حسینی و بیژن تاجیک همگی بازنشسته هستند، درحال حاضر که بازرسی کل کشور، قوه قضائیه و دادگاه فرهنگ و رسانه به ماجرا ورود کرده اند به طور حتم مشکل بازنشستگی این افراد هم مطرح می شود.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران افزود:? تاجیک با خودخواهی هایش با آبروی فوتبال ایران و تهران بازی می کند این افراد از همان ابتدای ورودشان به نفت به دنبال نابود کردن آن بودند چرا که ابتدا بحث انتقال آن به مازندران سپس قم را مطرح کردند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و نادر گل رخسار (مدیرعامل بهنام پیشرو کیش) با هزینه 16 میلیاردی تیم نفت را دراختیار گرفت یک میلیارد را به حساب وزارتخانه واریز کرد و 15 میلیارد را هم صرف بدهی های باشگاه کرد.

فریادشیران ادامه داد: زمان حضور وی تا نیم فصل نخست مشکل خاصی بوجود نیامد اما آرام آرام وقتی هزینه ها بالا رفت مشکلات هم افزایش پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا بازهم بحث انتقال تیم به انزلی مطرح شود و در نامه ای محرمانه خطاب به گودرزی وزیر وقت ورزش و جوانان و همچنین زنگنه وزیر نفت بخواهند تا آنها مانع از برگزاری بازی تیم های نفت تهران و استقلال شوند تا کار انتقال بدون مشکل صورت گیرد. خوشبختانه مسئولان مربوطه آن را نپذیرفتند.

وی گفت: ما نیامدیم ­برای رسیدن به اهداف خود فوتبال را پله کنیم؛ در این پله ها تیم های نوجوانان، نونهالان، جوانان، امیدها و... هستند و صدها نفر دچار مشکل می شوند درحال حاضر شرایط طوری است که حاشیه های نفت از تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال بیشتر شده و ا ین موضوع وزیر نفت را عصبانی می کند. به نظرم یک نفر باید مقابل تاجیک و دیگر افراد ذی نفع در نابودی نفت بایستد.

فریادشیران افزود: درحال حاضر که اداره بازرسی کل کشور می گوید این مؤسسه غیرقانونی است. معتقدم تاجیک و جهانیان­ باعث شدند تا تیم به اینجا کشانده شود. جهانیان از نظر قانون کمیسیون ماده 5 درحال حاضر هیچ مجوزی درخصوص فعالیت ورزشی ندارد و ­همه­­کارهایش غیرقانونی است.

وی ادامه داد:‌جهانیان به هیچ یک از تعهدات خود در طول مدت حضورش در باشگاه پایبند نبوده و فقط بدهی های باشگاه را بیشتر کرده است. جهانیان فرد خوب و کارآمدی است اما بر این باور بود که می توان از فوتبال کسب درآمد کرد در صورتیکه خبر ندارد درحال حاضر فوتبال هزینه بر است.

فریادشیران گفت: تنها راه رفع مشکلات برگشت تیم نفت به سیستم وزارتخانه است از وزیر نفت و مدیران ارشد وزارتخانه خواستارم که به این تیم نگاه ویژه داشته باشند و اجازه ندهند نفت تهران نابود شود. این درحالی است که مردم پایتخت روزانه به دلیل­ آلودگی پالایشگاه و انبار نفت مشکلات زیادی را متحمل می شوند.

وی افزود: زنگنه نگاه بسیار حرفه ای روی ورزش دارد. وی سال های گذشته قهرمانان ملی را استخدام کرد و با تجربه ترین افراد را به عنوان اعضای شورای عالی ورزش وزارتخانه معرفی کرد. امیدوارم با همان نگاه حمایت کننده به تیم نفت تهران رسیدگی کند تا مشکلات برطرف شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم