Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدآباد- سرپرست امور روستایی و عشایر استانداری همدان گفت: ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۸ درصد جهت اشتغال زایی روستایی و عشایری استان همدان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سهمیه ای افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال زایی مناطق محروم، روستایی و عشایر استان همدان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال ۳۴۰۰ میلیارد ریال در قالب اشتغال زایی با مصوبه شورای پول و اعتبار به استان همدان اختصاص یافته که از این میزان ۱۲۰۰ میلیارد ریال برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

سرپرست امور روستایی و عشایری استانداری همدان عنوان کرد: واحدهای صنعتی نیز می توانند برای استفاده از تسهیلات از اعتبارات مناطق روستایی استفاده کنند.

وی بیان کرد: بانک ها متولیان پرداخت تسهیلات به کارآفرینان روستایی، عشایری و واحدهای صنعتی هستند.

پور مجاهد عنوان کرد: ۵۰٠ میلیارد ریال از محل اعتبار صندوق توسعه ملی با نرخ سود ۶ درصد به شکل شناور به استان همدان تعلق گرفته که با احتساب سهمیه بانک های عامل قریب به ١۰٠٠ میلیارد ریال اعتبار اشتغال زایی روستایی و عشایر با سود نرخ ٨ درصد پیش بینی شده است.

وی اطلاع رسانی به مردم را یکی از مهمترین مسائل در راستای آشنایی مردم باتسهیلات عنوان و تاکید کرد: رسانه ها، دهیاران و مسئولان شهرستان با نصب بنر در زمینه آشنایی مردم بااین نوع تسهیلات و کارآفرینی تلاش کنند.

سرپرست امور روستایی و عشایری استانداری همدان اظهار داشت: از روستاییان و فارغ التحصیلان در روستاها و سرمایه گذاران و علاقمندان سرمایه گذاری در مناطق روستایی و مسئولان شهرهای زیر ١٠ هزار نفر و مسئولین واحدهای صنعتی مستقر در نواحی صنعتی برای تامین سرمایه در گردش در خواست می شود در صورت دارا بودن طرح اشتغال زایی و طرح اقتصادی از طریق دستگاه های متولی پیگیری و از تسهیلات لازم در این راستا استفاده کنند.

وی افزود: باتوجه به کمبود امکانات دولتی برای استخدام و به کارگیری نیروهای جوان برای بازار کار، ضرورت اشتغال زایی و کارآفرینی صدچندان خواهد شد.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود