Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:42:51 GMT

افاضلی: امروز قصد استعفا داشتم‌

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۸۹۳۸

افاضلی: امروز قصد استعفا داشتم‌

سرمربی تیم صبای قم گفت:امروز قصد استعفا داشتم اما با حرکتی که از سوی تماشاگران و تدارکات تیم انجام شد می‌مانم تا همه‌چیز را درست کنم سپس بروم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هومن افاضلی در نشست خبری پایان بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و اکسین البرز در هفته دوازدهم سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار داشت: در مسابقه امروز بازیکنان تیم صبا بسیار خوب بازی کردند و از بازیکنان به‌طوری استفاده کردیم که مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه داوران تاکنون با صبا مهربان نبوده‌اند، افزود: صحنه گل را در رختکن دوستان مشاهده کرده‌اند و آفساید نبوده است.

وی گفت: تیم ما از روز نخست برای افتادن بسته‌ شده است و ازنظر داشتن بازیکن که بتواند در جریان یاور تیم باشد بسیار در مضیقه هستیم.

افاضلی بابیان اینکه حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، عنوان کرد: امروز قصد استعفا داشتم اما با حرکتی که از سوی تماشاگران و تدارکات تیم انجام شد می‌مانم تا همه‌چیز را درست کنم سپس بروم.

وی تصریح کرد: در شهر قم برخی از حضور ما ناراحت هستند و گمان می‌کنند اگر برویم همه‌چیز درست می‌شود اما اشتباه می‌کنند تیم مثل خانواده است اگر اتفاقی در آن می‌افتد باید همان‌جا بماند.

سرمربی صبا با اشاره به اینکه امروزه کسی در فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کند، بیان کرد: همه تیم‌ها مشکل اقتصادی دارند اما با این شرایطی که در تیم صبا داریم اگر شخص دیگری هم بیاید سعی در نگه‌داشتن این تیم باید بکند چراکه اساس و پایه آن ضعیف است.

افاضلی خاطر نشان کرد: گل افروز مدیرعامل کنونی صبای قم شرایط مالی دشواری دارد و اما باید کمک وی کرد تا از این چالش نجات پیدا کند.

وی بابیان اینکه همه تلاش خود را می‌کند تا صبا در لیگ یک بماند، گفت: در لیگ امسال ما با تیم‌های بسیار قدرتمندی رقابت می‌کنیم که از نظر بودجه و شرایط میزبانی بسیار ایده آل هستند.

افاضلی در مورد شعار حیا کن رها کن هواداران توضیح داد: تمام ماجرا امروز از آنجایی آغاز می‌شود که یکی از تدارکات را به علت بی‌نظمی اخراج کردیم، وی نیز افرادی جمع کرده تا شعارهایی بدهند.

وی تصریح کرد اگر تیمی با یک تغییر در تدارکات نشود حرفی نزد باید تأمل کرد اگر تیم نمی‌خواهند بگویند.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!