Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: طبق تبصره ۳۵ اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ و تبصره ۱۶ قانون امسال  تمامی بدهی‎های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان مشمول بخشودگی سود تسهیلات می‎شوند و افرادی که تا تاریخ ۳۰ آبان اقدام به پرداخت اصل بدهی و تسویه مطالبات کنند جریمه و سود آن‌ها بخشیده می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا کشاورزان و روستاییانی که از تسهیلات حوادث غیرمترقبه، مسکن روستایی و کشاورزی استفاده کرده‌اند می‎توانند از این فرصت بهره برده و مشمول این بخشودگی شوند.

کیانپور خاطرنشان کرد: سود و دیرکرد تسهیلات را دولت تا سقف ۱۰ هزار میلیارد تومان پرداخت می‎کند و به بانک مرکزی تکلیف کرده که این کار را انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این بخشودگی برای بدهکاران بانک‎های ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، کشاورزی و رفاه کارگران است.

وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح تا سقف ۱۰ میلیون تومان، مرحله بعدی ۲۵ و مرحله سوم تا ۴۰ میلیون تومان برای پرونده‎های بدهکار این بخشودگی ابلاغ شد و در این مرحله تا سقف صد میلیون تومان را شامل می‎شود.

کیانپور بیان کرد: کشاورزان از این فرصت باید استفاده کنند، طبق آمار در کل کشور بیش از ۳۰ هزار پرونده از این موضوع استقبال شده است.

انتهای پیام/م

روستاییان از بخشودگی سود تسهیلات زیر صد میلیون تومان استفاده کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

 
به گزارش تابناک، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک اظهار کرد: سال قبل سرمایه بانک های تحت مدیریت دولت  به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانکهای دولتی افزوده شده است.

وی گفت:مجموعا ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد، در دولتهای قبل فقط ۵۴ همت از اموال مازاد بانکها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هیأت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانکها باشیم.

خاندوزی عنوان کرد:سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد درسیده و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی