Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خواننده تیتراژ سریال "گمگشته" گفت: ساختار فضای مجازی باعث شده است که خوانندگان به سمت انتشار تک قطعه بروند البته، این شکل انتشار به نظر من بد نیست چون هنرمند به جای تمرکز روی 8قطعه روی 1 قطعه تمرکز می کند.

مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین فعالیتهای کاری خود گفت: پیشنهاد خوبی برای خواندن در تیتراژ یک برنامه تلویزیونی به من شده است و این روزها در حال ساخت آن هستم، این برنامه 9 روز دیگر یعنی اول ماه مبارک ربیع الاول پخش این برنامه از تلویزیون شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو قطعه جدید نیز ساخته ام که هنوز اسم آن ها انتخاب نشده است، یکی از قطعات بعد از ماه صفر و در اول ربیع الاول و قطعه دوم کمی بعد از قطعه اول منتشر خواهد شد. تنظیم یکی از این قطعات با احسان احمدی و شعر از فرشید مهری است همچنین  آهنگساز و شاعر قطعه دیگر مهران انور و تنظیم کننده آن حسین طاهری است.

این خواننده درباره پرداخت پول برای خواندن تیتراژ و اینکه پول جای صدا را گرفته است اظهار کرد: متأسفانه حجم این ماجراها ناشی از روابط است و برنامه سازان باید به این معضل رسیدگی کنند. رسانه در کنار سرگرمی برای مردم و ذائقه سازی و سلیقه سازی در آن ها، هدف مقدسی دارد که یکی از آنها بهبود این وضعیت است. تهیه کنندگان و کارگردانان نیز در وضعیت تیتراژ خوانی این روزها بسیار مؤثرند چون پیشنهاد و انتخاب اولیه خواننده برای خواندن تیتراژ با تهیه کننده و کارگردان است، سپس مدیران بنا بر پیشنهاداتی که داده می شود یک گزینه را انتخاب می کنند.

این خواننده درباره دلایل گزیده کاری خود توضیح داد: بسیاری از تیتراژ هایی که خوانده ام خوشبختانه ماندگار شده و با پخش مجدد آنها در مناسبت های مختلف مجددا شنیده می شود، چنانچه برنامه یا سریال هایی که تیتراژ آنها را خوانده ام مورد استقبال قرار نگیرد طبعاً صدای من هم شنیده نمی شود به همین خاطر سعی می کنم کارهایی را ارائه دهم که ماندگار باشد. در گذشته تمام فعالیت هایم به رسانه معطوف بود اما به دنبال خیلی از اهداف خود رفتم و امروز حضورم در رسانه کمتر شده است چون از تمام فضاها برای کار استفاده می کنم.

اخشابی درباره زمان انتشار آلبوم موسیقی خود و برگزاری کنسرتش بیان کرد: به دنبال فرصتی مناسب هستم تا بعد از انجام برخی مشغله های کاری آلبوم خود را منتشر کنم که بعد از انتشار آلبوم به دنبال برگزاری کنسرت در سال آینده هستم. 

وی درباره وضعیت کپی رایت در موسیقی این روزها توضیح داد: من بارها درباره کپی رایت از جمله در برنامه دورهمی صحبت کردم و از مردم خواستم به خاطر هنر این مملکت به کپی رایت متعهد باشند، من به عنوان یکی از هنرمندان کوچک این مملکت تلاش خود را کرده ام ولی برخی به این دلیل که رعایت قانون کپی رایت هزینه دارد توجهی نمی کنند.

این خواننده به مقایسه بین انتشار تک قطعه با تولید یک آلبوم اشاره کرد و افزود: ساختار فضای مجازی باعث شده است که خوانندگان به سمت انتشار تک قطعه بروند البته، این شکل انتشار به نظر من بد نیست چون هنرمند به جای تمرکز  روی 8قطعه  روی 1 قطعه تمرکز می کند در نتیجه ممکن است اثر با کیفیت بهتری عرضه شود و این خوب است. آلبوم نیز ساختار مشخصی دارد و فضای کلی در ذهن مخاطب به وجود می آورد ولی در حال حاضر فضای مجازی شرایطی را فراهم کرده است که همه به صورت تک قطعه کار می کنند، در این شرایط اگر هنرمندانی که در حال تلاش در این عرصه هستند حمایت شوند و آثارشان خریداری شود بسیار بهتر است.

اخشابی خاطرنشان کرد: از نظر من تولید و جمع آوری یک آلبوم بهتر ارائه یک تک قطعه است اما تک قطعه نیز در نوع خود می تواند جالب باشد و هنرمند به جای اینکه سالی یک بار یک آلبوم منتشر کند، ده بار در طول یک سال از خود قطعاتی منتشر می کند.


انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با موضوعِ ویژه‌ی جوانی جمعیت و فرزندآوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران را آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

تئاتر ایثار در گلستان

موضوع ویژۀ این دوره جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری است و استحکام بنیان خانواده با تأکید بر جایگاه زن، عفاف و حجاب،  تأکید بر هویت ملی ایرانی براساس سه عنصر اصلی مسلمان‌بودن، انقلابی‌بودن و عمق تاریخی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تأکید بر امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، موضوعات شهر و شهروندی با تکیه بر اخلاق،  معرفی و شرح زندگانی شخصیتهای مهم ملی، علمی و مذهبی، جهاد تبیین، ایثار و ارزش‌های جبهۀ انقلاب و مقاومت، آسیبهای اجتماعی،  ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی و  جهش تولید با مشارکت مردم از دیگر اولویت‌های موضوعی این رویداد هنری هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران  شامل بخش مسابقه تئاتر استان تهران، ایثار، نهال (ویژۀ آموزشگاه‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان تهران)، تئاتر خیابانی، لبخند (آثار کمدی، طنز و نمایش‌های آئینی و سنتی)، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی است که تمامی بخش‌های جشنواره، به استثنای کارگاه‌های آموزشی، به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره، تا 31 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه تئاتر استان تهران در تارنمای ایران تئاتر (به آدرس Tehran.theater.ir) در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره تئاتر استان تهران 31 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود  آثار برگزیده  از  25 شهریور تا 4 آبان در شهرستان‌‌ها اجرا خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 16 آبان به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران