Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-08@23:30:06 GMT

گزارش‌خوانی و دیگر هیچ!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۸۰۶۳

گزارش‌خوانی و دیگر هیچ!

در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تهران و معاونان استاندار مسائل استان در بودجه ۹۷ را بررسی کنند.

یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان تهران و معاونان استاندار مسائل استان در بودجه ۹۷ را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن علیجانی با تشریح جلسه مجمع نمایندگان تهران با استاندار اظهار داشت: در این جلسه محمدحسین مقیمی استاندار تهران گزارشی از وضعیت استان در موضوعات مختلفی از جمله زیست محیطی، آلودگی هوا، سلامت، آموزش و پرورش و حمل و نقل را ارائه کرد.

وی افزود: همچنین استاندار تهران اعلام کرد که نیاز است مجلس و دولت و همچنین استانداری با یکدیگر هماهنگ باشند تا برنامه‌ها بهتر پیش برود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: همچنین مسئولان چهار کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی و مدیریت شهری مجمع نمایندگان تهران نیز گزارشی را در خصوص فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

وی بیان کرد: در راستای این نشست مقرر شد تا فصلی یک بار این هم‌اندیشی و نشست راجع به مسائل استان تهران برگزار شود.

علیجانی در ادامه بیان کرد: همچنین کمیته‌ای متشکل از  پنج نفر از نمایندگان تهران و چهار نفر از معاونین استاندار تشکیل شد تا با توجه به فصل بودجه ریزی در بودجه ۹۷ مسائل استان تهران بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: به‌عنوان مثال از ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده سهم تهران برای توسعه که تقریبا ۲۲۰ میلیارد تومان می شود، تنها ۲۰ میلیارد تحقق پیدا کرده است که رقم زیادی نیست و باید تلاش کنیم بودجه‌های مصوب به طور کامل تخصیص پیدا کند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد

به گزارش خبرنگار همشهری، سید جعفرتشکری هاشمی عضو شرای شهر تهران توصیه و تذکرات مهندس مهدی چمران مبنی بر لزوم همدلی تمام اعضای مدیریت شهری می گوید:«همدلی حتما در یک کار جمعی ضرورت است و اصولا بدون همدلی یک تیم نمی تواند به اهداف کاری خودش دست پیدا کند، اما همدلی باید مبتنی و متکی بر یک ساختار سالم و انجام وظایت تک تک اعضا باشد. اگر قرار باشد که همه مسائل را بخواهیم با موضوع همدلی حل و فصل کنیم به نظر منطقی نیست.»

تشکری ادامه داد:«یکسری وظایف برای هر فردی چه در شهرداری و چه در شورا تعریف شده است که همه باید متعهد به آن وظایف باشند و در بحث تسهیل گری و عمق بخشیدن از موضوع همدلی استفاده کنیم. اگر بخواهیم تمام وظایف و ساختار ها را نادیده بگیریم و بخواهیم صرفا برمبنای همدلی کارها را پیش ببریم، خب این شرایط نمی تواند تداوم و عمق داشته باشد.»

او در پایان افزود:«بنابراین ضمن تاکید بر اینکه در انجام کار جمعی و تیمی باید خمیرمایه ما همدلی باشد، اما تاکید می کنم که اگر دستگاه های مرتبط چه شهرداری و چه شورا به وظایف قانونی خودشان عمل نکنند و و چارچوب های تعریف شده را در ملاحظات خود نیاورند یا رفتاری خارج از مقررات صورت بگیرد، همدلی تنها یک پوشش غیر موثری خواهد شد و خیلی زود این همدلی رنگ می بازد. اما اگر ما به وظایف خودمان درست عمل کردیم و قواعد کار را رعایت کردیم، در این شرایط همدلی می تواند یک چاشنی اثربخش باشد.»

کد خبر 850225 برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران شهردارى تهران شهرداری شورای شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا