Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:04:54 GMT

۵۰ کیلوگرم نقره قاچاق در خراسان رضوی کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۸۱۵۸

۵۰ کیلوگرم نقره قاچاق در خراسان رضوی کشف شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: ۵۰ کیلوگرم نقره قاچاق در خراسان رضوی با اجرای ۲ عملیات جداگانه کشف شده است.

ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از مواردی که به صورت جدی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی قرار گرفته پیشگیری از ورود نقره قاچاق به شبکه توزیع است چراکه کارگاه‌های زیادی در حوزه نقره و مصنوعات آن در خراسان رضوی وجود دارد که ورود قاچاق سبب غیرفعال شدن آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در همین راستا اقداماتی برای مبارزه جدی با باندهای قاچاق نقره و مصنوهات آن در دستور کار قرار گرفته که در این راستا 2 عملیات مجزا در خراسان رضوی 3 نفر بازداشت شدند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی تأکید کرد: در این 2 عملیات 50 کیلوگرم نقره و مصنوعات آن کشف و ضبط شد.

افشاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون چند عملیات برای جمع آوری نقره قاچاق در خراسان رضوی صورت گرفته که در آنها مقادیر قابل توجهی نقره و مصنوعات آن کشف شده است.

وی تأکید کرد: برخی از صاحبان کارگاه‌های تولید نقره علت ورود این محصول به خراسان رضوی را بازار مناسب آن به ویژه در حوزه سوغات مسافر اعلام کرده‌اند که البته این موضوع آنها را سخت متضرر کرده و به همین علت خواستار مبارزه جدی با ورود محموله‌های نقره قاچاق به استان خراسان رضوی شده بودند.

انتهای پیام/

R41347/P1336/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد