Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: راهپیمایی اربعین ، بازتابی از استمرار قیام امام حسین (ع) و ادامه راه شهداست و این حرکت عظیم در مراسم اربعین لبیک به ندای تاریخی و اثربخش سالار شهیدان و الگوی فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایرنا از بنیادشهید، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در جلسه مدیران دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت افزود:
این راهپیمایی لحظاتی ناب برای ارتباط عاشقانه و عاطفی با امام حسین (ع) و یاران با وفای او در قیام کربلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور میلیون‌ ها مسلمان از سراسر جهان در مراسم اربعین را نمادی از وحدت مسلمانان دانست و گفت: این مراسم گوشه ‌ای دیگر از ظرفیت‌ های فرهنگ ایثار و شهادت در متحد ساختن امت اسلامی است که برکات زیادی به همراه داشته و به نمادی بی‌نظیر تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، با اشاره به انواع تهدیدهای دولت آمریکا و حکومت‌های وابسته به آن برای اعمال فشار به ملت ایران و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز مهمترین نیاز کشور انسجام ملی است و یکی از ثمرات راهپیمایی اربعین نیز ایجاد همدلی، انسجام و اتحاد ملی در اقشار مختلف ایران اسلامی است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به برپایی 30 موکب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر راهپیمایان اربعین در استان‌ های خوزستان و ایلام به‌ویژه در مرز شلمچه، چزابه و مهران تاکید کرد: بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های این واقعه عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای سال‌ های آینده باید افزایش یابد.
در مراسم اربعین سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر شرکت کردند و امسال ،حضور سه میلیون دوستدار و عاشق امام حسین (ع) در راهپیمایی اربعین پیش بینی شده است.
اجتمام ** 7268 ** 1776
تنظیم: مهناز بیرانوند ** انتشار: لیلا خطیب زاده
** آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaejش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد