Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@00:20:31 GMT

نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی استان لرستان اعمال شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۰۹۲۰

نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی استان لرستان اعمال شود

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: نظارت مستمری بر واحدهای صنعتی استان لرستان اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جعفر بدری ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌ها باید در ابتدا شناسایی شود تا ما بتوانیم به عنوان پشتیبانی وارد عمل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نجات یک صنعت به‌معنای ورشکستگی نیست و ورشکسته شدن یک صنعت مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید مطالبات اشخاص پرداخت شود تا بتوان یک صنعت را نجات داد.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه وقتی بانک‌ها جایی را تملک می‌کنند، آن واحد به حال خود رها می‌شود، عنوان کرد: ما در راستای نجات صنایع ابتدا گزارشات و بررسی‌های موردنیاز را انجام می‌دهیم و در صورتی که نیاز باشد وارد عمل می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه دادگستری تا جایی که دستمان برسد موانع قضایی را در استان برطرف می‌کنیم، بیان کرد: جوانان ایرانی افراد با سوادی هستند و علت عمده گرفتاری‌هایی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود به علت بی‌برنامگی مدیران مسئول است.

بدری گفت: برخی بازاری‌های عراق امروز ایرانی هستند و در عراق به پیشرفت اقتصادی رسیده‌اند که علت آن نیز نبود موانع بر سر راه آن‌ها است اما در ایران‌موانع زیادی برای ایجاد سرمایه‌گذاری وجود دارد و امروز به وفور دیده می‌شود که سرمایه‌گذاران در کشور به حال خود رها می‌شوند و برای آن‌ها گرفتاری ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: مشکلات پارسیلون ادامه دارد و اگر این شرکت را به حال خود رها کنیم بدهی‌هایش بیشتر شده و دیگر‌ کسی حاضر نیست آن را احیا کند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه تملک در واحدهای بدهکار باید به گونه‌ای انجام شود که دچار تزلزل و اختلال آن‌ها نشود، گفت: به عنوان‌مثال از واحدهایی که فعال هستند کلی بدهی دارند می‌توان از‌تولیدات آن‌ها تملک کرد و بدهی‌ها را تسویه نمود.

وی در زمینه قراردادهای تامین نیز اظهارداشت: زمانی که یک واحد در حال فعالیت است نباید مسئول آن را به زندان انداخت چراکه زندانی کردن بدهکاران دردی را دوا نمی‌کند و باید در صورت امکان به آن‌ها مرخصی داد تا در جهت تسویه بدهی‌های خود اقدام کنند.

بدری افزود: در ارتباط با ممنوع‌الخروج کردن بدهکاران مالیاتی باید یک سری نکات رعایت شود، با توجه به اختیاراتی که برای وصول مالیات‌ها وجود دارد نباید شخصی را برای بدهی خرد ممنوع‌الخروج کرد، حتما لازم است که بدهی وی کلان باشد تا وی را ممنوع‌الخروج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد که آب و برق و گاز یک واحد فعال را قطع کند، عنوان کرد: در واحدهای فعال باید جلوی خسارت‌ها را گرفت.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: هر اقدامی که سبب اختلال در کار واحدهای فعال انجام شود قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید اسماعیل علوی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و تأمین به موقع تغذیه مورد نیاز گیاه، اظهار کرد: از ابتدای فصل کشت برنج تاکنون 725 تن انواع کودهای یارانه‌ای به شالیکاران شهرستان ساری توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه توزیع تا پایان فصل زراعی کشت محصول برنج با صدور حواله الکترونیک توسط مروجین هشت مرکز جهاد کشاورزی و از طریق 32 شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش به کشاورزان ادامه دارد، تصریح کرد: کودهای توزیع شده شامل 145 تن کود ازته، 290 تن فسفاته و 290 تن پتاسه و مابقی کودهای سولفات روی، کود بیولوژیک و آلی است. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: هدف تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است که با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان شالیکار در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

 

علوی با اشاره به حضور میدانی و مستمر تیم بازرسین این شهرستان برای پایش توزیع کود، تصریح کرد: عملیات توزیع کود تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بطور مستمر رصد شده و علاوه بر آن با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با کشاورزان وضعیت توزیع کود مورد نیاز آن‌ها پایش می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر