Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگاه سیستان و بلوچستان و نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین موضوعی که نیاز به پیگیری ویژه مسئولان استان دارد تهیه سند توسعه استان سیستان و بلوچستان بر اساس آمایش سرزمینی است.

به گزارش حوزه پارلمان خبرگزاری آنا، محمدنعیم امینی فرد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، بیان کرد: موقعیت‌های خوبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با توجه به وضع نامناسب اشتغال این منطقه می‌تواند به اشتغالزایی در استان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: همه دولت‌ها به دنبال تهیه سند آمایش سرزمینی بودند و باید این کار انجام شود، زیرا اکنون به دلیل جانمایی‌های سوئی که در گذشته انجام شده، بسیاری از موقعیت‌های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و آمایش سرزمینی هماهنگ نبوده و اکنون با مشکلاتی روبرو هستیم.

امینی‌فرد با بیان اینکه یک فرصت ویژه ترانزیتی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: اگر در کنار منطقه‌های آزاد چابهار توسعه راه‌های استان را نیز باید همسو داشته باشیم که در این رابطه تصمیماتی با وزیر راه گرفته شده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری در 29 اردیبهشت امسال نیز گفت: مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای بی نظیر آفریدند که همگان شاهد نقش آفرینی موثر آن ها بودند.

امینی‌فرد ضمن تشکر از زحمات استاندار سابق و آرزوی موفقیت برای استاندار جدید سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: قطعا برای موفقیت و پیشرفت استان باید از ظرفیت‌های بی نظیر نیروی انسانی در استان به درستی اتفائه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسئولیت‌های مختلف از افراد دارای صلاحیت استفاده کرد، خاطرنشان کرد: جوانان رکن اصلی جامعه هستند و قطعا باید با برنامه ریزی صحیح از پتانسیل این قشر مهم هم استفاده شود.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات قابل توجهی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید همه آن ها به صورت ویژه مورد پیگیری قرار بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که نیاز به پیگیری ویژه مسئولان استان دارد تهیه سند توسعه استان سیستان و بلوچستان بر اساس آمایش سرزمینی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان