Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@11:51:06 GMT

کاهش خودروهای پارکینگ چذابه

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۳۰۰۲

کاهش خودروهای پارکینگ چذابه

با خروج پنج هزار دستگاه سواری زائران اربعین حسینی از پارکینگ مرز چذابه، مجموع خودروهای پارک شده در آن به 18هزار دستگاه خودرو کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: ظرفیت توقفگاه یکصد هکتاری مرز چذابه حدود 60هزار دستگاه خودرو است.
سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه روند بازگشت زائران از امروز پنجشنبه از گذرگاه چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز شتاب بیشتری به خود گرفته است، افزود: با حضور ماموران پلیس راه در توقفگاه چذابه، خودروهای زائران بدون معطلی به سمت شهرهای مورد نظر حرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور خوزستان بیان کرد: هم اکنون مسیر چذابه - بستان - سوسنگرد - اهواز معروف به طریق الحسین(ع) که راه اصلی بازگشت زائران است روان گزارش شده است.
وی افزود: ترافیک مسیر بستان - عبدالخان - شوش که از مسیرهای فرعی بازگشت زائران اربعین است نیز روان است ولی ماموران پلیس در این مسیر نیز حضور دارند.
رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به اینکه تا 2 روز آینده روند بازگشت شتابان زائران همچنان از مرز چذابه ادامه خواهد داشت، افزود: اکیپ های پلیس راه در مسیرهای اصلی تردد زائران و راه های خروجی و ورودی به خوزستان حضور دارند.
به گفته عبدالرضا سعید نیا فرماندار دشت آزادگان، تا چهارشنبه، 107هزار زائر اربعین از طریق پایانه مرزی چذابه وارد کشور شده اند.
از ابتدای ماه صفر تاکنون نیز 375هزار زائر از همین نقطه مرزی که 450کیلومتر با کربلای معلی فاصله دارد به عتبات عالیات مشرف شده اند.
گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
امروز پنجشنبه در ایران اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)است ولی در عراق فردا جمعه اربعین اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود

فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب‌ها وقتی راننده می‌تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه‌ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می‌کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه‌ها را بدهد.

وی افزود:، ولی در توقیف خودروی بی حجاب‌ها این نباشد که یک عده‌ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات