Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@03:45:05 GMT

(ویدئو) پیروزی ایران مقابل پاناما در شب گلزنی قدوس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۸۹۹۶

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند در ادامه برنامه آماده سازی خود از ساعت ۲۲ امروز پنجشنبه در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی پاناما رفت که این بازی با برتری ۲ بر یک ایران همراه بود. اشکان ژاگه (۱۵ - پنالتی) و سامان قدوس(۱۸) برای ایران گل زدند.
 
سفیدپوشان ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی(۶۷ سیدجلال حسینی)، وریا غفوری(۵۸ رامین رضاییان)، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی(۵۸ علی کریمی)، سامان قدوس(۷۷ وحید امیری)، اشکان دژاگه(۶۷ علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی(۵۸ سردار آزمون) و کریم انصاری‌فرد به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
شروع این دیدار برای شاگردان کارلوس کی روش پرقدرت و هجومی بود و مردان سفیدپوش ایران توانستند در ۲۰ دقیقه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کنند. ابتدا در دقیقه ۱۴ کریم انصاریفرد درون محوطه جریمه از سوی بازیکن حریف سرنگون شد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را اشکان دژاگه در دقیقه ۱۵ به گل برتری تبدیل کرد.  
 
چهار دقیقه بعد نوبت به سامان قدوس رسید تا نخستین گل ملی خود را برای تیم ملی ایران به ثمر برساند. او با نفوذ داخل محوطه جریمه با ضربه ای دقیق گل دوم را برای تیم کشورمان به ثمر رساند.  
 
بعد از این دو گل تیم پاناما که به تیم مردان کانال مشهور است، هجومی تر به بازی ادامه داد و در همین نیمه اول یک تعویض نیز انجام داد. د ردقیقه ۳۸ این دیدار روزبه چشمی درون محوطه جریمه مهاجم حریف را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را گابریل تورس به گل اول پاناما تبدیل کرد.  
 
شروع نیمه دوم با حمله خطرناک تیم پاناما همراه شد و این تیم می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه مهاجم این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد کارلوس کی روش دست به سه تعویض زد تا قدرت تهاجمی ایران را بیشتر کند البته این تعویض ها تا پایان بازی ادامه داشت و بازیکنان پرتعدادی وارد زمین شدند تا کی روش بتواند اکثر بازیکنان را محک بزند.  
 
پاناما پس از آنکه دقایق ابتدایی نیمه دوم را از آن خود کرده بود در میانه های این نیمه افت کرد و این ایران بود که حملات و نظم بهتری را در دستور کار خود قرار داد و موقعیت هایی را هم ایجاد کرد اما نتوانست به گل سوم دست پیدا کند.  
 
تیم ملی فوتبال ایران در حالی برابر پاناما به برتری رسید که این تیم اکثر نفرات اصلی اش را در اختیار نداشت. بااین حال در نیمه دوم شاگردان کی روش را تحت فشار قرار داد تا سرمربی ایران به فکر تقویت بیشتر تیمش بیفتد و بداند برای رویارویی با تیم های قدرتمند جهان کار سختی دارد.  

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ